ویرگول
ورودثبت نام
Army forever
Army forever
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

رفتار طوطی ها در لانه ! مهربان ترین پرندگان !

ملنگو و جوجه هایش
ملنگو و جوجه هایش

سلام . این متن کاملا واقعی می باشد و من با چشم خود این اتفاق عجیب را مشاهده کردم .

در حالی که جوجه ی تمامی پرندگان در لانه هستند و فقط به فکر خود هستند و تقاضای غذا می کنند و در نبود مادر همدیگر را می کشند و به بیرون پرت می کنند . تخم های در نیامده را می اندازند و شاید هم این کار را هم نکند اما به فکر یکدیگر نیستند !

من روزی برای خرید یک جوجه ی سرلاکی طوطی به بازار رفته بودم که با صحنه ی زیر مواجه شدم !

همانطور که می بینید جوجه ی سرلاکی کاسکو و الکتوس نوک همدیگر را گرفته اند !

برای من جای سوال بود و وقتی از فروشنده پرسیدم گفت آن کاسکو تازه غذا خورده ولی الکتوس هنوز غذا نخورده آنها به همدیگر غذا می دهند !

برای من خیلی جای تعجب بود که مگر طوطی ها هم به هم غذا می دهند ! بله اصولا طوطی که بیشتر خورده به طوطی که گرسنه مانده غذا می دهد چیزی که ما شاهد آن در هیچ حیوان دیگری نبودیم ! البته شاید حیوانات دیگری هم وجود داشته باشند که این کار را بکنند !

نژاد هم برایشان مهم نیست !



فروشنده ی آن پرنده فروشی برای من گفت که جوجه های ماکائو برای هضم غذا نیاز به آب دهان مادرشان دارند و یک جوجه ماکائوی بی سرپرست که دیگر امیدی به آن نبود و داشت می مرد یک ماکائو ی به بلوغ رسیده وقتی موضوع را فهمید شروع کرد به غذا دادن به ماکائوی کوچک بیچاره !

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید