ویرگول
ورودثبت نام
Army forever
Army forever
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

پدیده سمی به نام هیت

بی تی اس آسغاله

اکسو فلانه

تی اکس تی اومده جای فلانی رو بگیره

مرگ جونگ هیون توی شاینی بخاطر کم کاری بقیه بودد

بلک پینک فلانه

سلام من آرمی هستم و امروز می خوام نظرخودمو درباره ی هیت بگم

نمی تونم بشینم و به خودم اجازه بدم تا هرچی می خوان به گروه مورد علاقمون بگن تا از سر هیت مختل شن یا …

نمی دونم چجوری بگم و از کجا شروع کنم اما سرتون توی کار خودتون باشه ! خواهشا

یه اکسو ال چیکار داره که جونگ کوک رفته کلاب

یا به آرمی چیکار داره که چن چیکار کرده

سرمون توی کار خودمون باشه نه چیزای دیگه

من همین الان اینو می گم که آرمی هایی که می بینین هی هیت می دن به هرچیزی هیت می دن و هرجا نشسته نشسته هیت می دن آرکی نیستن حتی اگه بی تی اس رو دنبال کنن عاقل نیستن و فقط ز*ر می زنن و آرمی محسوب نمی شن ( از نظر من که مرده محسوب می شن ) یا هی میان توی کار اکسو مثلا سرک می کشن که ببینن کی چیکار کرده برن جار بزنن

خواهشا بس کنید این قضیه رو مخصوصا پسرها من الان فن بوی هستم آرمی ام برعکس چیزی که توی مدرسه می گن تعصبی اصلا روی بی تی اس ندارم اگه هم داشته باشن به حق و بجا اما ناراحت می شم بیان بگن بی تی اس فلانه و … مخصوصا توی مدرسه ی ما تا خود معلممپن هم به شوخی و جدی از بی تی اس بد میگه از وقتی فهمیدن آرمی ام اذیت می کنن کلا بیخودن

اما فندوم های گروه های دیگه ی کیپاپ که نباید هیت بدن خودتون می دونید که بلا استسنا ( نمی دونم درست نوشتم یا نه ) همه ی آیدول ها زحکت زیادی کشیدن

یکی از هیت هایی که بعد مرگ به جونگ هیون می دادن این بود که خوشی زده زیر دلش کدوم خوشی نه پول داشته نه خونه داشته بخاطر شغلش هم که نمی تونسته از زیبایی های زندگی استفاده کنه عملا ۲۴ ساعته همه ی آیدول ها دارن سخت کار می کنن اگه هم شرایط سخت آیدول شدن و کارآموزی و کمپانی هارو نمی دونین که بزنید اینترنت ببینید با این فشاری که روی آیدول ها هست با هیت دادن فشارشون بیشتر می شه

همینه که الان باید برای جونگهیون فعل گذشته به کار ببریم ( به این که هیت ها هم توی این اتفاق تاثیر داشته کاری نداریم )

ادامه ی مطلب رو بعدا می نویسم کاملش می کنم اما اینو کپی رایت کنید

همه ی کیپاپر ها آیدول ها و همه ی ما یه خانواده ایم باید متحد باشیم و هیت ندیم ممنون


آرمیبی تی استی اکس تیموعآاکسو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید