ویرگول
ورودثبت نام
R sha
R sha
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تصویر سازی با بینگ!

سلام! همینطور که می دونین میشه با بینگ تصویر ساخت. تا الان همه تصویر های عجیب و غریبی مثل خوک فضانورد یا خروس کشتی ران رو درخواست می کنن، اما درخواست های من یکمی متفاوته!

من کلی عکس خوب دیگه هم باهاش ساختم، فقط مجبورم همه شون رو هی توی پینت باز کنم و سیو کنم واسه همین فقط بعضی هاشون رو آوردم...

عکس هاش با کیفیت تر شده و عکس های قدیمیش کوچیک تره.

آهویی جادویی در کنار برکه!

از این خوشم نمیاد
از این خوشم نمیاد

دنیایی که از یک کامپیوتر به بیرون آمده!

این عکس رو خیلی دوست دارم فقط اون سیاره های بالاش رو دلم نمی خواست :| می خواستم برم فوتوشاپ درستش کنم؛ ولی وقت نشد و بعدش یادم رفت.

هوش مصنوعی!

یک ساختمان خیلی مدرن با ال ای دی و شکل مثلثی!

بهش گفتم که یک ساختمون خیلی مدرن رو طراحی کن که بدون شکل مربعی معمولی باشه. ال ای دی های آبی داشته باشه و شکل مثلثی پیدا کرده باشه. با درخت هایی که جلوش کاشته شده باشن. البته حرفی از اینکه روی بهضی درختا ال ای دی باشه نزده بودم و به پیاده روش دقت کنین، نصفش سنگ فرش نصفش...

خونه ی آدم ها در آینده!

البته وقتی گفته بودم مدرن یک شکل دیگه طراحی کرده بود ولی الان این شکلی طراحی کرده.

برج ایفل در کره ماه!

خیلی از این خوشم اومد! گفتم فکر کن برج ایفل به کره ماه فرستاده شده باشه!

برج ایفل که توسط ونگوگ کشیده شده!

وای! من اینم خیلی دوست دارم. زمان ونگوگ، برج ایفل در حال ساخت بوده ولی اگر ساخته شده بوده ونگوگ چطور اونو می کشیده؟ واقعا از چهار تا نتیجه ای که آورد این یکی از همه شون قشنگ تر بود.

دنیایی که از یک کتاب به بیرون اومده!

واقعا زیباست. من اینو برای یک جای معرفی کتاب می خواستم و وقتی که حرفمو گفتم خودم از نتیجش شگفت زده شدم! خیلی خوب شد!

واقعا این آخریه رو دوست دارم. خیلی قشنگه.

سخنی با ویرگول!

برای بار دوم این درخواست رو از ویرگول می کنم: لطفا پسوند jfif ( پسوند عکس های بینگ ) رو هم قرار بدین!!!

به غیر از این، توی این متن با یک مشکل دیگه هم مواجه شدم:

وقتی که می خواستم یک عکس با پسوند png بذارم، جواب نمیداد، کلی اون دایرش می چرخید و اخرش هم ارور از بالای صفحه می اومد. بعضی از فایل ها میشد، ولی بعضی ها نمیشدن!

درنهایت مجبور شدم باز عکس ها رو که از jfif به png تغییر داده بودم به jpg تبدیل کنم و این بار جواب داد.



خوشحال میشم نظرتونو بشنوم.

پیشنهادات:

مطلب خیلی جدیدم:

https://vrgl.ir/sV7ND

در راستای همین فناوری ها!

https://vrgl.ir/KeCI1
https://vrgl.ir/fzavX
بینگتصویر سازیتصویر سازی با هوش مصنوعیامتحانش کنبرج ایفل
چندین هزاران سال شد، تا من به گفتار آمدم..! - مولانا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید