ویرگول
ورودثبت نام
R sha
R sha
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

آپدیت ویرگول چه بود و چه اتفاقی برایش افتاد؟

چند وقت پیش قالب نوشته ها توی ویرگول عوض شد. البته این اتفاق برای نوشته های داخل یک انتشارات نیفتاد حالا چراش معلوم نیست.

بعد از چند وقت دوباره غیبش زد و دوباره شد همون قالب قبلی!

خیلی ها از این اتفاق خوشحال شدن و خیلی ها هم نه ( البته از شما چه پنهون که حدس می زنم بعضی ها خوشحال نشدن، چون من بیشتر از یک دیدگاه در این مورد ندیدم! )

کلا من تقریبا باهاش موافق و مخالف بودم. چند تا مشکل داشت:

  • وقتی که لیست های اینطوری درست می کردی دیگه نقطه نمی آورد و معمولی شده بود که این خیلی بد بود!
  • تمرکز آدم از نوشته برداشته شده بود.
  • ویرگول ناهماهنگ شده بود. من مطالبم رو به انتشاراتم اضافه نمی کردم که شکلشون عوض نشه.
  • تمام عکس ها رو به یک اندازه نشون می داد.
  • نوشته زیر عکس ها دیگه تبدیل به یک خط جدا شده بود و کاربرد سابق رو نداشت.

ولی عوضش چند تا خوبی هم داشت:

  • لینک کوتاه و اینا هم بالای صفحه بود هم پایینش و شکلش هم بهتر شده بود! این خیلی عالی بود چون وقتی می خواستی لینک کوتاه مطلبی که قبلا دیده بودی رو بیاری چون اون بالا بود خیلی سریع تر می تونستی کپیش کنی!
  • تگ ها خیلی بزرگ تر و بهتر نشون داده می شدن!
  • یکم شیک تر و پرزرق و برق تر بود.
  • و البته یک سری چیز های دیگه ای که الان یادم نمیاد. اگر بود می تونستم به یاد بیارم.

به نظر من اون قالب خیلی خوب نبود. ولی این قالب هم کافی نیست.

خلاصه اینکه از ویرگول تقاضا دارم که یک قالب جدید بده، با ویژگی های خوب این قالب و ویژگی های خوب اون قالب. اینطوری دیگه خیلی خوب میشه. یک قالب خوبی از آب در میاد.

این اینتر های ته ویرایش گر برای اینن که بشه متن رو توی ویرایشگر هم خوب خوند، ولی اگر یادت بره پاکشون کنی توی مطلب زشت دیده میشن. تازه درصد خوندن نوشته رو هم به هم میریزن. ویرگول عزیز، لطفا به جای اینکه از اول توی ویرایشگر اینتر باشه یک فضای خالی به ته ویرایشگر اضافه کن، فضایی که توی متن نیاد ولی باشه.

یک مشکل دیگه!

داشت یادم میرفت! وقتی که داخل یک مطلب هستیم، نمی تونیم روی پروفایلمون کلیک کنیم!

وقتی که توی یک پستی هستیم که مال یک انتشاراته: وقتی که می خوایم روی پروفایل کلیک کنیم علامت موس مثل علامت متن میشه.

وقتی که توی پستی هستیم که مال یک نویسنده ست: هر موقع که سعی می کنیم روی پروفایلمون کلیک کنیم به جای اینکه نوار پروفایل بیاد نویسنده فالو میشه!

این مشکل ریز ولی اعصاب خرد کنیه. باید بری توی صفحه اصلی تا بتونی روی پروفایل کلیک کنی. گفتم الان همراه با اینا بگم.

کند شده!

الان هم هرچی که سعی می کنه این متن رو ذخیره خودکار انجام بده هی پایین گوشه چپ ارور 504 میده. باز یک لینک دیگه ویرگول رو که زدم یک ساعت طول کشید که بیاد. ولی الان عوضش دوباره سریع شد و خوب ذخیره می کنه. یک بار دیگه هم به خاطر همین مشکل یکی از مطالب قبلیمو از دست داده بودم.

درباره مطلب چرا اینطوریه؟

وقتی که می خواین درباره ما یک مطلب رو بنویسیم، اگر جایی اشتباه بنویسیم و بعد که نگاه کنیم ببینیمش، وقتی که می خوایم یکی یکی پاکش کنیم دوباره میاد آخر متن! یا وقتی که می خوایم یک چیزی اضافه وسط جمله هاش بنویسیم، با هر کارکتر دوباره باید برش گردونیم سرجاش چون میره اول صفحه.

تگ های بامزه

الان که اومدم مطلب رو منتشر کنم به این تگ های خودکار برخوردم که جالب بودن:

همه تگ ها از روی سایر مطالب برداشته شده بودن :)

یک مشکل احتمالی دیگه:

اگر ما یک مطلب بنویسیم، و به اون توی یک جایی لینک بدیم، بعد مطلب رو به انتشارات اضافه کنیم طبق حدس من دیگه اون لینک کار نمی کنه مگه اینکه از لینک کوتاهش استفاده کرده باشیم. یا اگر که آی دی مونو بعدش عوض کنیم چی؟ چون که توی لینک بلند مطلب آی دی پروفایل ما هم هست. اگر درسته لطفا یک طوری رفعش کنین اگه غلطه که هیچی.

خیلی ممنون از توجه تون! به امید بهتر شدن ویرگول!

ویرگول
ویرگول


پیشنهادات:

https://vrgl.ir/EhvN9

سایر مطالب:

همچنین می تونین به پروفایل من هم سر بزنید: آرشا عباسی

ویرگولپیشنهاداتی برای ویرگولقالب ویرگولاشکالات ویرگولباگ های ویرگول
چندین هزاران سال شد، تا من به گفتار آمدم..! - مولانا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید