ویرگول
ورودثبت نام
Asal.p
Asal.p
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

یک روز عادی بین ما دخترا??

سیلام♡

چخبر

امروز اومدم یه خاطره بامزه رو بهتون نشون بدم ???(الان حتما میگین مگه اینجا دفتر خاطراته برو خودت جم کن بابا://///)

خوب حالا شما به بزرگی خودتون ببشخید دیگه??

خوب بریم سر اصل مطلب?

امروزم مثل هر روز عادیه دیگه ای(هیچ کدوم از شنبه ها عادی نیس:/)صبح مثل یه دختر عادی از خواب پا شدم?(با تکون دادن ها و ترور های مادر عزیز°-°)و گوشی مبارک را در دست گرفتم و وارد اسکای روم شدم تا کلاس عربی رو برگزار کنیم.(از عربی متنففففففرم?)

اواخر کلاس خانم مثلثی عزیز(معلم عربی مون^^)یک خبر مهم رو اطلاع داد که"-"

شنبه هفته بعد امتحان دارید???

و از اون لحظه به بعد داستان ما شروع شد??(حالا دوتا چت کردن مثلا چه داستان بزرگیه >-<)(خودمم نمیدونم ولی بامزه بود گفتم پستش کنم??)

1-

2-

3-

4-

5-

6-

?

عکس مربوط به عکس قبلی?
عکس مربوط به عکس قبلی?

خوب...

دیگه همین دیگه گفتم یکم بخندیم^~^

خدافظ??



خندهقبردخترانهامتحانعربی
اگر میخواهی متفاوت باشی از همین الآن شروع کن؛وگرنه جامعه پر از ایده های زیباست که خاموش ماندند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید