ویرگول
ورودثبت نام
_Monster _
_Monster _
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

هر چند روزی که میگذرد

روزها میگذرندو بر عمر من اضافه میشوند. روزها میگذرند و خاطرات در ذهنم کمرنگ و کمرنگ تر میشوند .

گذرزمان شاید چیزی را درست نکند ولی همه چیز را عوض خواهد کرد . مکان ها، ادم ها، افکارشان و حتی احساسات را !

زمان همه چیز را عوض میکند واین تو هستی که باید با شرایط جدید سازگار شوی.باورم کن ، تا خودت را تطبیق ندهی چیزی درست نخواهد شد.

تغییرات را بپذیر و خودت را برای چیز های کوچک سرزنش نکن.امیدوارم این حرف ها را کسی که نیاز دارد بشنود . فردی که روزی جایش بودم.

هرچند روز که میگذرد بزرگ تر میشوم. هر چند روز که میگذرد مسئولیت های بیشتری بر دوشم گذاشته میشوند. روز ها میگذرند و من تمام تلاشم را برای بهتر شدن میکنم. خوب شدن زمان میبرد و من دوست دارم بگویم که روز به روز بهتر میشوم ولی نه! رشد دائمی نیست و الگوی پیشرفت ، پسرفت و پیشرفت در زندگی ام پر رنگ تر از هرچیزی دیده میشود .

به هر حال که از(ثابت بودن)بهتر است . نمیدانم چه میشود وچه میشوم ولی امیدوار بودن تنها کاریست که تمام وقت میتوانم انجامش دهم.

دلنوشتهروانشناسیروزمره نویسیامیدبلوغ
به امید هیولای بهتری شدن؛
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید