ویرگول
ورودثبت نام
بابک حدادیان
بابک حدادیان
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

بررسی اجمالی اد نتورک های ایرانی

اد نتورک های ایرانی
اد نتورک های ایرانی



درود بر دوستان عزیز، بنده بابک حدادیان ، دانشجوی دوره دیجیتال مارکتینگ هستم. استاد این دوره جناب آقای مهندس عادل طالبی عزیز و دوست داشتنی هستند و این متن به عنوان تکلیف کلاسی نوشته شده است و نظر شخصی اینجانب در مورد اد نتورک های ایرانی است.

یکتا نت

اولین سایتی که به سراغش رفتم یکتا نت بود که با یک سرچ ساده در گوگل در اولین لینک ظاهر شد. صفحه اول سایت برایم جذاب بود. لوگو یکتانت برای من جذابیتی نداشت. قسمت هدر سایت حاوی عناوین مفیدی بود ازجمله خدمات، منابع آموزشی و گزارش سال گذشته که اطلاعات مفیدی را در اختیارم قرار داد. پایین بنر اصلی توضیحی راجع به یکتانت داده شده بود که به نظرم خوب و شفاف کننده بود.

مراحل ثبت نام در سایت به راحتی قابل انجام بود. بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری به قسمت راهنما مراجعه کردم و یکی از صفحات دوست داشتنی سایت بود. به نظر بنده تفکیک و دسته بندی آموزش ها به خوبی صورت گرفته بود و هر چیزی که نیاز داشتم را توانستم براحتی پیدا کنم . سپس دکمه ورود دمو توجهم را جلب کرد و وارد قسمت دمو شدم و باز هم با راهنمایی های خوب مواجه شدم که کار را بسیار برایم آسان می نمود.

فردای روز ثبت نام از طرف یکتانت تماسی با بنده برقرار شد که تماس خوش آمد گویی و راهنمایی بیشتر بود که به نظر من جالب و مناسب بود.

قسمت دیگری در سایت وجود داشت که خدمات دیگری از جمله ایمیل مارکتینگ ، رپورتاژ آگهی و تبلیغات در اپلیکیشن را در اختیار تبلیغ دهنده قرار می داد. اضافه کردن خدمات اضافی نیز براحتی انجام میشد.

امتیاز یکتا نت

من امتیاز 9 از 10را به یکتانت میدهم.

مدیااد

با سرچ کلمه ی مدیااد در گوگل و کلیک روی اولین لینک وارد سایت شدم. برخورد اول با سایت و بنر برایم دلنشین بود. در قسمت هدر عنوان اول با نام "تبلیغ کننده ها" حاوی اطلاعات اولیه خوبی بود که من را برای ادامه دادن ترغیب می کرد. در این قسمت جدول تعرفه تبلیغات مختلف به نمایش گذاشته شده بود که به جا و مناسب بود.

ثبت نام اولیه راحت بود با یک شماره تماس و ایمیل انجام شد. سپس بدنبال راهنمای سایت بودم که با قسمت سوالات متداول روبرو شدم و توضیحات این قسمت بسیار کوتاه و خلاصه بود. سپس به قسمت بلاگ مراجعه کردم و به نظر بنده ترتیب و دسته بندی خوبی را ارائه نداده بودند و آموزش ها پراکنده بود.

امتیاز مدیااد

بنده امتیاز 8 از 10 را به مدیااد میدهم.

صبا ویژن

صفحه اول سایت صبا ویژن از نظر من بسیار جذاب بود و نمایش اطلاعات حاوی اعداد و آمار ها به نحوی صباویژن را بسیار قدرتمند و حرفه ای نشان میداد. هدر سایت حاوی اطلاعات خوبی بود. خدمات نوشته شده بود، قسمت وی پدیا بسیار جذاب بود.

مراحل ثبت نام پیچیدگی نداشت و به آسانی انجام شد. بعد از ورود به پنل کاربری، راهنمایی برای نحوه استفاده پیدا نکردم که از نظر من ضعف محسوب می شود.

امتیاز صباویژن

بنده امتیاز 9 از 10 را صباویژن میدهم.

سنجاق

بعد از سرچ کلمه ی سنجاق مدتی در سایت دیگری به همین نام البته با اکستنشن متفاوت گشتم و پس خروج از آن و جستجوی بیشتر در لینک پنجم توانستم سایت مورد نظر خود را پیدا کنم. صفحه ی اصلی سایت جذابیت بصری زیادی برای من نداشت اما اطلاعات مناسبی در خود جای داده بود. ثبت نام براحتی انجام گرفت و مشکل خاصی وجود نداشت. اجزای پنل تقریبا مشابه نمونه های بررسی شده در بالا بود. قسمت آموزش وجود نداشت و قسمت سوالات متداول نیز بسیار خلاصه بود و آموزشی در آن وجود نداشت.

امتیاز سنجاق

امتیاز 6 از 10 به سنجاق

جمع بندی

با توجه به اینکه بررسی سطحی بوده و تمام قسمت ها به طور کامل مورد ارزیابی قرار نگرفت ، امتیازهای داده شده صرفا برای یک برداشت اولیه از سایت میباشد و نمیتوان آن را معیار قرار داد. با بررسی بیشتر و اجرای چند کمپین واقعی در آینده ی نه چندان دور ، منتظر مقاله ی بعدی من با ارائه ی جزئیات بیشتر بمانید.

با تشکر از جناب آقای مهندس عادل طالبی

عادل طالبیاد نتورکبررسی اد نتورک های ایرانیدوست داشتنیاد نتورک‌های
بابک حدادیان هستم. علاقمند به بازاریابی. علاقمند به نوروساینس و مطالعه ی ساختار مغز انسان و عادت ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید