ویرگول
ورودثبت نام
Back_T_Music
Back_T_Music
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

دانلود آهنگ "شتاب" از علی تیلاو با کیفیت اصلی[بک تی موزیک]


دانلود آهنگ شتاب از علی تیلاو از رسانه بک تی موزیک :


پخش آنلاین و دانلود با کیفیت اصلی


سبک: هیپ هاپ


زمان: 2:12

متن:

مدتی نظاره گر بودم ب فواصل دور

هر اتفاقی از این طرف درحد محاسنت بود

مقاصد پوچ و عقاید شوم و ولش جلز و ولز میکنی همینطور تو آتیش رپم

جهنمی که میدونی قاطیش تبر   آیین نبردو زیر

پاگذاشتی مگه نمیدونی روح نور انعکاس آیینه منم

اومدی خواستی باشی تو حاشیه فقط

اومدم شدم با قافیه طرف  . با ثانیه همش سردرگمی

توی این بازی هچل

این دفعم با خطر سفر کردم         حسن و کچل زدم ضربت

شده عوض قفس دربند

بی ثمر هدف سردتر

هر وجب جهت برتر

بازم قدم زدم رفتم

قلم ورق دفتر
از اولم ضربدر

بعد هزارسال دویدن تازه شروع شده نفس نفس زدنم

توبورس  رکود پره     دورس پر دروغ شده

ظهور شده حضور قولش

تابخواد ورود کنه طلوعمون غروب شده

مهره های آینده رو میکنه نبوغ شلش

تا اینکه به راحتی ازش عبور کنه

اونی که اطلاعی نداره بی سواد سوار علوم غیوب نجوم شده

توجه به توهم بیخود مفهوم زمان

کاری کرده که بشی تسلط تحقق دستور زبان

میخوام که از تصور تمدن این زمونه درام

از اولشم روراست نبوده روان

پس چی میشه سرنوشت هرروز عوام

تاکید که ضرور تموم عذاب

پس نباید که از خونه درام در صورت نبود حواس

بودی مسئول ادوات جنگ  پشت ضربان قلب

ضربات من کمین کرده خطرات خدمات مرگ

از زمان ترس

شروعم شده مصادف با پدیده ای که بهت میده هشدار میگه

خب با خودت از هر طرف مواظب باش دوباره راه میوفته سیم کشی مغزت

خواستم قهرمان بشم   واسه قهرمان شهر

که بدونه من اصل قاصدم   اشک قاصدک  و ننوشیدم تا پیش بره کارم تو این عرصه ظاهرا

تا دیروز بودی واسه سازم  دسته باره بند

۴ تا قافیه چیدی میگیری نقص کارمن عزیزم  بسه کار بد

وقتی   من میام بهتره ب پاهات بگی از کنار برن

پخش آنلاین و دانلود با کیفیت اصلی



علی تیلاو
انتشار آثار موسیقی شما به صورت کاملا رایگان از رسانه بک تی موزیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید