ویرگول
ورودثبت نام
بانو طیبه انگزبانی، banooangazbani.ir
بانو طیبه انگزبانی، banooangazbani.ir
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بعد 30 سالگی

??

آدمها بعد از 30 سالگی خیلی کمتر به موزیکهای جدید گوش میدهند. دوستان جدید انتخاب نمیکنند و بیشتر با ادمهاو دوستان قدیمیشان میمانند. به این تغییرات در روانشناسی "ثابت شدن سلیقه" میگویند :)

مثلا در من این‌گونه رخ داد که احساس میکردم خیلی از ادمای اطرافم اضافی یا بیخودی هستند

باخودم یه چند روزی خوب فمر کردم مثلا فلان دوستم به چه دردم میخورد؟ ایا وافعا دوستم هست یا نه؟

یا فلان رابطه خانوادگی چقدر میتواند مستحکم باشد؟

یا چقدر زمان دارم برای تماشای فیلم

خرید کتاب

نوشتن

مطالعه.....

بعد از 2 سال، تصمیم گرفتم در یک حرکت انتحاری دوستان الکی را حذف، روابط فامیلی را اصلاح و انها را خیلی کمرنگ کردم

و ماندم با کسانی که واقعا دوستم دارند

در هرشرایطی من را میخواهند برای بودنم احترام قائل هستند

در زمان درد احوالپرسم هستند و با کج خلقی هایم رهایم نمیکنند

این‌گونه شد که خانواده اصلی و درجه یکم شدند همه زندگیم....


این موضوع در مورد شما صدق میکنه؟



















































































































quot ثابتخانوادهدوستاندوستم
می‌نویسم تا زنده بمانم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید