اجازه ندارم توضیحی بدم و اطلاع رسانی کنم، فقط میگم خوبم و دوستتون دارم.
ویرگول پستهای من رو پاک نکرده. جای دیگه و کسای دیگهای بودن که مجبورم کردن.
این پست رو توی نیمه شبِ 24 بهمن ماه 1404 مینویسم. صبر کردم تا نیمه شب بشه و بگم که آره، تاریکه. ولی فردا رو هنوز داریم. صبح هنوز میاد. طلوع هنوز نزدیکه. من امید دارم. ما جریان داریم.
