ویرگول
ورودثبت نام
بشیر صابر
بشیر صابرعاشق خوندن نوشتن و فکر کردنم، اینجا از حرف‌های درونی می نویسم و تجربیاتم از فیلم‌ها و کتاب‌ها ‌ (جلوی دهان‌مان را گرفته‌اند، پس با ایما و اشاره حرف‌مان را می‌زنیم.)
بشیر صابر
بشیر صابر
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

پست‌هام پاک شد

اجازه ندارم توضیحی بدم و اطلاع رسانی کنم، فقط میگم خوبم و دوست‌تون دارم.
ویرگول پست‌های من رو پاک نکرده. جای دیگه‌ و کسای دیگه‌ای بودن که مجبورم کردن.

این پست رو توی نیمه شبِ 24 بهمن ماه 1404 می‌نویسم. صبر کردم تا نیمه شب بشه و بگم که آره، تاریکه. ولی فردا رو هنوز داریم. صبح هنوز میاد. طلوع هنوز نزدیکه. من امید دارم. ما جریان داریم.

اگه قراره امید و عشق بدم، چی بهتر از آفتابگردون؟
اگه قراره امید و عشق بدم، چی بهتر از آفتابگردون؟

ایرانآزادی
۱۲۵
۴۵
بشیر صابر
بشیر صابر
عاشق خوندن نوشتن و فکر کردنم، اینجا از حرف‌های درونی می نویسم و تجربیاتم از فیلم‌ها و کتاب‌ها ‌ (جلوی دهان‌مان را گرفته‌اند، پس با ایما و اشاره حرف‌مان را می‌زنیم.)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید