ویرگول
ورودثبت نام
Behrad.tech
Behrad.tech
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

چطوری بیتکوین بخریم؟!

درود

شاید این سوال خیلی از تازه واردهای بازار کریپتوکارنسی باشه که چطوری بیتکوین بخریم؟ تو این مقاله میخایم به این سوال جواب بدیم.

خرید بیتکوین
خرید بیتکوین


ببینید دوستان بهترین راه برای خرید بیتکوین اینه که توی یک صرافی حساب باز کنید و از طریق اون صرافی ریال وارد کنید، بعدش ریال را به دلار تبدیل کنید و سپس شما آماده هستید و میتونید که بیتکوین و یا هر ارزدیجیتال دیگه‌ای رو خریداری کنید، حالا اینکه کدام صرافی را انتخاب کنید به سلیقه خودتونه ولی از اونجایی که من خیلی وقته با صرافی اکسکوینو کار می‌کنم و ازشون راضی هستم، در مقاله زیر نحوه ثبتنام و فعالسازی در این صرافی را براتون توضیح دادم و شما هم اگه مایل بودید، میتونید در این صرافی ثبتنام کنید.


https://virgool.io/@Behrad_tech/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AB%D8%A8%D8%AA%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%D9%88-mvh8943mv4tn


برای ثبتنام در این صرافی از لینک زیر اقدام کنید.

https://www.excoino.com/register?referral_code=141076


کل پروسه خرید بیتکوین همونی بود که بالا خدمتتون عرض کردم، ولی خب این توضیحاتی که این زیر میدیم برای چیه؟!

آها سوال قشنگیه، دوستانی که بیتکوین میخرن اصولا به دو دسته تبدیل میشن.

  1. دسته اول اون دسته از عزیزان که صرفا میخان بیتکوین بگیرین و به انواع یک سرمایه نگه دارند تا شاید مثلا: یه روزی پولی لازم داشتند بتونن، روی اون حساب باز کنند.(مثله اینکه مادر بزرگ‌هامون قبلنا طلا میگرفتن میذاشتن توی این چمدون قدیمی‌ها تا شاید گرونتر بشه و روزی پول لازم داشتن بتونن ازش استفاده کنند)
  2. دسته دوم اون دسته از دوستان که علاوه بر اینکه میخان کار دسته اول رو انجام بدن، دلشون میخاد سریعتر و بیشتر به پول بیشتری برسند و دست به خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال میکنند (این خودش بحثش طولانیه نمیشه اینجا توضیح بدم) که بهشون میگن تریدر


خب دسته اول که تکلیفشون مشخصه بیتکوین و میتونن از همون صرافیهای ایرانی که بالا آموزش ثبتنام در یکی از این صرافی‌ها رو گذاشتم، بیت رو خریداری کنند و در کیف پول‌های خودشون اون رو نگه دارند. (این کیف پولها حکم همون چمدون قدیمی‌های مادربزرگ‌هامون و داره) ما توی این مقاله با این دوستان کاری نداریم و از اونا میگذریم.

و اما دسته دوم بعد از اینکه بیتکوین خودشون رو خریداری کردند، حالا دوست دارند ترید کنند و برای اینکار بنا به دلایل مختلفی که دونستنش الزام نیست و من ترجیح میدم اینجا بهش اشاره ای نکنم، باید از صرافی‌های خارجی استفاده کنند که موضوع اصلی مقاله ما هم همین است. چطوری بیتکوین بخریم؟


خب همونطور که بالا گفتم برای اینکه بتونید بیتکوین بخرید و نگهداریش کنید، شما به دو چیز نیاز خواهید داشت:

1. مکانی برای خرید آن - صرافی

2. مکانی برای نگهداری آن - کیف پول (ولت)


بالا در مورد صرافی صحبت کردم ولی در مورد کیف پول یا ولت یادم رفت، صحبتی نکردم خب اینجا بهتون چندتا کیف پول خوب معرفی میکنم.

کیف پولی که من برای مبتدیان توصیه می‌کنم Coinbase نام دارد. می‌توانید آن را به عنوان برنامه در تلفن همراه خود دانلود کنید. برای دانلود Coinbase از اینجا اقدام کنید.

Coinbase
Coinbase


دومین ولتی که بهتون پیشنهاد می‌کنم و از قویترین ولت‌های دنیاست، ولت trustwallet از اینجا دانلود کنید. (بعدا در مورد این ولت‌ها مقاله مفصلی مینویسم و یکی‌یکی اونا رو مورد بررسی قرار میدم.)

trustwallet
trustwallet


بعد از اینکه ولت را دانلود کردید باید یک حساب کاربری در آن برای خود بسازید، واقعا مرحله دیگه‌ای یادم نمیاد که نگفته باشم، باز هم اگر سوالی دارید لطفا در کامنت قرار بدید که بتوانم راهنماییتون کنم، همچنین در ادامه اگر حس کردم مطلبی را یادم رفته در ادامه مقاله را آپدیت خواهم کرد.

در انتها لایک و توجه شما به نوشته‌های ما باعث دلگرمی میشه که متوجه میشه، اگر وقت گذاشتم و چیزی را براتون نوشتم یعنی این حرکتم موثر بوده پس لایک یادتون نره.



https://www.instagram.com/behrad.tech/










بیت‌کوینخرید بیت‌کوینچطور بیتکوین بخریمارزدیجیتال
فعال حوزه تکنولوژی _ گاهی مینویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید