ویرگول
ورودثبت نام
بهزاد میزانی
بهزاد میزانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آموزش #c بخش دوم-حلقه ها

 آموزش برنامه نویسی سی شارپ رایگان-حلقه ها در برنامه نویسی
آموزش برنامه نویسی سی شارپ رایگان-حلقه ها در برنامه نویسی

حلقه for در سی شارپ - حلقه foreach در سی شارپ

حلقه for

For(int i=0 ; i<length ; i++)

{

دستورات

{

حلقه foreach

Foreach(var item in colleaction)

**مقدار item را با مقدار collection مقایسه میکند**

**این حلقه بیشتر برای جستجو داخل list استفاده میشود**

}

دستورات

{

پر کاربرد ترین حلقه برای جست و جو در استرینگ ها حلقه foreach است.

اصولا برای جست جو در حلقه باید از شرط if استفاده کنی .

**هر سوالی داشتی برام کامنت بزار تا راهنماییت کنم**

Behzad Mizani software developer

learningprogrammingc sharploopاموزش برنامه نویسی
من بهزاد هستم رشته تحصیلیم مهندسی نرم افزار هست و تخصصی برنامه نویسی میکنم،مربی و قهرمان کیک بوکسینگ هستم اینجا از حرفه،ورزش،خلاصه کتاب و... مینویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید