ویرگول
ورودثبت نام
آوا خوش طینت
آوا خوش طینت
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

5 تا از بهترین ربات های دانلود از اسپاتیفای + آموزش

❤️ دانلود از اسپاتیفای! خب شاید قدیما خیلی سخت بود ولی باید بگم دیگه سخت نیست ...

✅ به لطف ربات های کاملا رایگان و قدرتمندی که داخل تلگرام ظهور کردن این کار حتی آسون تر از آب خوردن شده - با من ( آوا خوش طینت ) همراه باشین با 5 تا از برترین های این ربات که ساخته کدنویس های روسی - آلمانی و حتی ایرانی هستن و کاملا رایگان میتونین ازشون تماااامی آهنگ های اسپاتیفای رو دانلود کنین و لذت ببرین ...

ربات دانلود از اسپاتیفای
ربات دانلود از اسپاتیفای

✅ ربات های دانلود از اسپاتیفای + آموزش دانلود

⭐️ یه چنتا ویژگی ربات هارو بگم که قبل معرفی که یکم حال کنین : باید بگم من عاشق اسپاتیفای❤️ هستم و کلی دنبال چنین ربات های دانلود از اسپاتیفای که رایگان هم باشن گشتم و این نتیجه 3 ماه بررسی شخصی منه

⚡️ با ربات هایی که معرفی خواهم کرد شما میتونین پلی لیست ها - تک آهنگ ها - پادکست ها و حتی کل آهنگ های یک خواننده رو یکجا و کامل دانلود کنین و این یعنی همه چی?!!! سرتونو درد نمیارم بریم برا معرفی ...

+ برای دیدن ربات های دانلود از اسپاتیفای روی متن آبی زیر? کلیک کنید!

⬅️ مشاهده ربات های دانلود رایگان از اسپاتیفای



❔ آیا بلد نیستین از ربات های اسپاتیفای دانلود کنین؟!

? باید بگم اصلا غمتون نباشه منم اولش بلد نبودم ولی خیلی سادس خودم یادتون میدم ...

? آموزش دانلود : خیلی ساده یه نفس عمیق میکشین?!
1️⃣ در مرحله اول : اسپاتیفای تون رو باز میکنین و هر آهنگی که میخواین روش کلیک میکنین و وارد صفحه اون آهنگ میشه ... اگه دقت کنین اون بالا سمت راست 3 تا نقطه رو هم میبینین که وقتی رو اون کلیک کنین یه کشو براتون باز میشه - با اسکرول کردن و اومدن به پایین به دکمه ای میرسین که روش نوشته Share وقتی روش کلیک کنین یه صفحه ای باز میشه که سمت چپ و پایین نوشته Copy Link با کلیک روی اون لینک آهنگ کپی میشه ...
2️⃣ در مرحله دوم : یکی از ربات های معرفی شده رو استارت میزنین و لینک رو میدین به ربات و به محض دریافت ربات براتون آهنگی که میخواین رو تحویل میده

⚡️ نکته کوچیک : اگه لینک پلی لیست یا صفحه خواننده هارو بدین به ربات ها یهو میبینین همه دانلود شد و ریخت روتون? ...

آموزش دانلود از اسپاتیفای
آموزش دانلود از اسپاتیفای


❔ اکانت اسپاتیفای نداری؟! چیکار باید بکنی؟!

? اگه اکانت اصلی اسپاتیفای میخوای که باید بخری پیشنهاد میکنم از سایت اکسل بخری که قیمتش زیاد هم نیست داخل گوگل بزنین میاره سایت رو ...

? ولی اگه پول برا همچین چیز هایی نداری باید نسخه مود یا هک شده اسپاتیفای رو دانلود کنی که بالاتر داخل ربات اسپاتیفای لوودر اسپاتیفای مود شده هست که خیلی راحت بدون اکانت میتونی واردش بشی و عالیه .


❔ دانلود رایگان از اسپاتیفای بدون قطعی و سرعت بالا

? خب درسته غم انگیزه ولی باید حرف درست رو گفت اسپاتیفای در ایران زیاد طرفدار نداره برا همین برای دانلود از این سرزمین آهنگ هم روش های زیادی داخل وب نیست من تمامی این ربات هایی که معرفی کردم رو از طریق جستجو در سایت های خارجی یا تلگرام پیدا کردم پست مطمعنا جای دیگه ای ندیدین...

? و باید بگم این ربات ها کارشون درسته من هر روز به خاطر کاری که دارم 3...4 ساعت به آهنگ های اسپاتیفای گوش میدم و خیلی وقتا دانلودشون میکنم باید بگم این ربات هایی که گذاشتم براتون واقعا بهترینا هستن که در طول 3 ماهی که من پیداشون کردم آف نشدن و هستن! و به نظر میرسه داعمی هستن :)

دانلود رایگان از اسپاتیفای
دانلود رایگان از اسپاتیفای


❔ آیا همه آهنگ هارو میشه دانلود کرد؟

? خب شاید جالب باشه براتون بدونین که اسپاتیفای مهد آهنگ های روی کره زمینه و طبق گفته منابع موثق در سال 2018 بیشتر از 70 میلیون آهنگ توش میزبانی میشده ( که مطمعنا الان خیلی بیشتره ) پس بله هر آهنگی بخواین داخل اسپاتیفای هست ولی آیا ربات های دانلود از اسپاتیفای میتونن همه رو دانلود کنن؟ ...

? باید بگم سال پیش که من برای اولین بار داشتم دنبال ربات های دانلود از اسپاتیفای میگشتم فقط یه ربات پیدا کردم که اونم خیلی از آهنگ هارو دانلود نمیکرد ( از هر 10 تا 4 تارو دانلود کرد ) و نا امید شدم !

❤️ ولی الان اینجوری نیست ربات های ایرانی اسپاتیفای دانلودر زیاد نیستن ( 2...3 تان ) ولی کلی ربات خارجی ( روسی و آلمانی ) پیدا کردم که خوراکشون دانلود از اسپاتیفای هستش دلیلشم فراگیر بودن این بانک آهنگ در این کشور هاست مطمعنا :) - پس خلاصه باید بگم بله همه آهنگای اسپاتیفای قابل دانلوده!


❔ اسپاتیفای رو دانلود کردی و بعد ورود با ارور عدم اتصال به اینترنت مواجهه میشی؟!

? خب باید این سوال رو بالاتر میذاشتم چون یکی از مهمتریناست ولی خب باید بگم چون اسپاتیفای یک شبکه استریم آهنگ در دنیاست که در آمریکا میزبانی میشه و همونطور که میدونین ما تحریمیم:/ پس مطمعنا این مشکل طبیعیه

? راه حل چیه؟ خیلی ساده باید از تحریم شکن آمریکایی یا کانادایی استفاده کنین اینجوری این تحریم رو دور میزنین - البته باید بگم مهمه که تحریم شکنتون یه خوبش باشه و الکی نباشه .

https://virgool.io/@BerimTel/student-projects-korz92cvjprx
https://virgool.io/@BerimTel/tel-video-finder-robot-zxgjwws7hf8d
https://virgool.io/@BerimTel/best-virtual-number-bots-muhuyd6ii8bv


اسپاتیفای
اسپاتیفای


⭐️ و اما منبع !

? من برای پیدا کردن لیست 5 تایی دانلودر های اسپاتیفای از سایت عالی بریم تل کمک گرفتم و اگه به لیست معرفی هم رفته باشین باهاش آشنا شدین - و اگه بخواین میتونین داخل این سایت بگردین کلی ربات برای دانلود از هر سوراخ سمبه ای بخواین توش هست??


❤️ کلام آخر ...

? ممنونم که تا آخر پست با من بودین - امیدوارم از معرفی خوشتون اومده باشه واقعیت من خودم خیلی حال کردم ... اگه خواستین میتونین لایک کنین پست رو و اگه شما هم اسپاتیفای دانلودر خوب میشناسین حتی اگه سایت یا برنامه باشه اون پایین? تو قسمت نظرات برامون بذارین ممنونم میشم :)

ربات دانلود از اسپاتیفایدانلود رایگان از اسپاتیفایربات های دانلود رایگان از اسپاتیفایاسپاتیفایدانلودر اسپاتیفای
عکاسی بخشی از وجود من است .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید