ویرگول
ورودثبت نام
بایننس فارسی
بایننس فارسی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ کدام‌اند؟

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ کدام‌اند؟
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ کدام‌اند؟


بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ کدام‌اند؟

امسال بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کدام‌‌ها هستند؟ برای پاسخ به این‌ سؤال پرتکرار بدون مقدمه‌چینی به‌سراغ سال ۲۰۲۲ می‌رویم. در این مقاله قصد دارم بین ۱۶,۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف، ۱۰ ارز دیجیتال را معرفی کنم که به نظرم بیشترین پتانسیل را برای سال جاری میلادی دارند.

اختیار و مسئولیت نهایی با شماست

دوباره این جمله را تکرار می‌کنم: مقاله «بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌‌گذاری در سال ۲۰۲۲» با ساعت‌ها تحقیق و بررسی نوشته شده است و تمام آنچه که می‌خوانید، صرفاً نتیجه‌گیری و نظر شخصی خودم است.

محتوای این مقاله به هیچ‌ عنوان نباید به‌عنوان یک توصیه برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود. طبق قاعده سرمایه‌گذاری، قبل از به‌خطرانداختن پول، خودتان وظیفه دارید به‌طور کامل تحقیق کنید و شرایط را بسنجید. من و وب‌سایت ارزدیجیتال هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان‌های احتمالی شما نداریم.

دوره رایگان آموزش تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و بیت کوین را در مطلب آموزشی قبلی مطالعه کنید.

بنابراین، اول هر خطِ این مقاله، خودتان «به‌نظر من» را اضافه کنید.

همچنین، لازم است دوباره تأکید کنم شرایط بازار در سرمایه‌گذاری‌ها دخیل است و اگر وضع بازار خوب نباشد، خوب‌بودن پروژه‌ کمک زیادی نمی‌کند؛ مثلاً زمانی که بازار نزولی باشد، احتمالاً هر چه بخرید به‌ضرر ختم می‌شود؛ مگر اینکه خوش‌شانس باشید و پروژه مسیر دیگری طی کند.

چه ارزهایی را معرفی می‌کنم؟

بعد از کار در معدن سخت‌ترین کار چیست؟ انتخاب ۱۰ ارز دیجیتال از میان بیش از ۱۶,۰۰۰ ارز دیجیتال؛ آن هم وقتی که صدها پروژه آینده‌دار در بین‌شان است.

امسال هم فقط ۱۰ ارز دیجیتال را به‌عنوان گزینه‌های اصلی معرفی می‌کنم. در این مقاله هم سعی کرده‌ام همه طیف‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف را در نظر بگیرم و ارزهای دیجیتال را نسبت به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند و همچنین از بزرگ به کوچک معرفی کنم تا علاوه بر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بزرگ و مهم، بشود از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کوچک‌تر هم بهره برد.

هدف من در درجه اول این است که کمترین ریسک را در نظر بگیرم و بعد به فکر پتانسیل رشد یک پروژه باشم.

در این مقاله هم فرض داریم که:

فرض این است که ارزهای معرفی‌شده حداقل برای یک‌ سال سرمایه‌گذاری شوند و تا پایان یک سال به فروش نرسند.

درباره مقدار سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال، هر چقدر از یک ارز دیجیتال بزرگ به‌سمت یک ارز دیجیتال کوچک می‌رویم، طبق قاعده کلی، پتانسیل رشد بیشتر می‌شود و ریسک افزایش می‌یابد. با درنظرگرفتن این حقیقت، تقریباً همه بزرگان سرمایه‌گذاری توصیه می‌کنند بیشتر سرمایه‌ خود را روی ارزهای بزرگ سرمایه‌گذاری کنید و کمی هم به ارزهای دیجیتال کوچک اختصاص دهید.


به‌عنوان نمونه، من شخصاً بیش از ۷۰درصد از سرمایه‌ام را فقط روی بیت کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنم و ۳۰‌درصد را به بقیه اختصاص می‌دهم.


بهترین کتاب و سایت های آموزش ارز دیجیتال را در مقاله بعدی مشاهده کنید.
بایننس فارسیbinancefaسرمایه گذاریارز دیجیتالآموزش ارز دیجیتال
بایننس فارسی: جامع‌‌ترین سایت آموزش ارزهای دیجیتال و صرافی بایننس https://binancefa.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید