ویرگول
ورودثبت نام
‌‌‌Betty
‌‌‌Betty
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

دوست‌داشتنی!


یه چند روزی دیر کردم؟من همیشه خدا دیر میکنم

عیدتون مبارک،چه خوب بوده چه بد،بیاین برای سال آینده امیدوار و برای پایان ۱۴۰۳ خوشحال!

به هر حال خسرو شکیبا میگه:عید از آن کسیه که برای پایان سالی که گذشت خوشحالی میکنه، نه سالی که ازش خبر نداره.

و همینطور خواستم بگم که ممنونم!

ممنون که بودین و یک سال از اولین پستم میگذره و شما توی این یک سال دلیلی بودین برای ادامه،مچکرم از تک تکتون(اسم نمی‌برم چون می‌ترسم کسیو یادم بره و ازم ناراحت بشه)؛برای وقتایی که بتی خوب نبود ولی دوستای عزیزش میگفتن:هی بتی، تو قوی ای! تو میتونی از پسش بر بیای.

برای وقتایی که حتی چرت و پرتای بتی رو خوندن و وقت گذاشتن.

برای این یک سالی که حس خوبی داشتم با شما

و شما؟خب شما قسمت بزرگی از زندگیم هستین، اون قسمت خوبش که هیچوقت تکراری نمیشه.

شاید خودتون ندونید ولی شماهایی که بودین و خوندین برای من بزرگترین دلیل ادامه بود!

من مثل همون مبارزی بودم که خسته و خونی یه گوشه رینگ مبارزه افتاده بود و منتظر یه تشویق از طرف طرفداراش بود و شما همون طرفدارای مبارز بودین که اون رو تشویق به ادامه دادین!

وجود داشتن شما متفاوت و خاصه!

میدونی مثل چی؟

خب مثل اون نوشيدنی گرمی که توی اوج سرما میخوری یا بارون وسط تابستون!همونقدر خاص،همونقدر دوست‌داشتنی!

زیادی حرف می‌زنم؟میدونم

ولی بازم حس میکنم اگه کل ادبیات رو بیارم وسط نمیتونم حسم رو نسبت به بودنتون توصیف کنم.

بوس و بغل برای همتون از راه دور..!💙🫂

ساغول که هستین:)))

برای شما که عزیز دل بتی هستین
مانند هیتلری که میخواهد خودکشی کند اما هنوز احمقانه به نجات برلین امیدوار است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید