ویرگول
ورودثبت نام
‌‌‌Betty
‌‌‌Betty
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

میگذره؟

چخبر از ویرگول؟

مدتی نبودم و از حسابم خارج شدم و بعد یه مدت فهمیدم دلتنگی منو گرفته و ول نمی‌کنه،دلتنگ آدمای خوب ویرگول.

یه مدت دیگه تقریبا یه سال میشه که من توی ویرگول می‌نوسم و من تازه الان فهمیدم که چقدر بد می‌نویسم! نه جدی میگم برای جلب توجه یا هر چیز مسخره دیگه اینکارو نمی‌کنم

می‌دونی شاید نوشتن رو کنار بزارم، الانم خیلی وقته ننوشتم.

ذهنم خالی تر از هر وقتیه... اصلا بگو بنویس؛همه جمله هام به خسته‌ام،عاجزم‌،فرتوت‌ام‌،به درک،کی اهمیت میده،نمی‌خوام‌ و یه سری چیزای دیگه ختم میشه.

و توی نبودنم فهمیدم به جز ۲،۳ نفر کلا هیچکس منو یادش نبود و اشکالی نداره

و تشکر میکنم که بودین، برای کسی که هیچکس رو نداشت که به حرفاش اهمیت بده، و شما این کارو کردید، برای من از مهم هم مهم‌تر و باارزش تره..

دوست دارم و بغلتون میکنم از دور:)💙🫂


دوستدار‌شما:بتی


میوو
مانند هیتلری که میخواهد خودکشی کند اما هنوز احمقانه به نجات برلین امیدوار است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید