ویرگول
ورودثبت نام
‌‌‌Betty
‌‌‌Betty
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

Dancing

خیلی گوگولیه نه؟
خیلی گوگولیه نه؟


اهنگDancin در حال پخشه..

لعنتی هیچوقت تکراری نمیشه

ناراحتم که کسیو تو زندگیم ندارم؟نه، خودمو که دارم

اهنگامو دارم وقتی احساس تنهایی میکنم

خوابیدن رو دارم...

دوش گرفتن رو دارم..

پیاده‌روی کردنو دارم...

خوراکی و کلی فیلم و گوشی..

اینا کافی نیست؟خب من با همینا راضیم.

یه آسمون آبی،یه خورشید درخشان، خوب بودن با تنهایی،نوشتن،رقصیدن،دور بودن از آدما و دوستای سمی و تاکسیک،جنگیدن با افسردگی و غم.

زندگی همیناست دیگه نه؟

جدیدا خیلی سعی میکنم اون فیلتر غمگین رو بدارم و به زندگی رنگ ببخشم.

هنوز گذشته هست مشکلاتم هست محدود شدن و همه چیزای بد هست

ولی به هیچکدومشون اهمیت نمیدم. یه جوریم که انگار اینا روزای آخرمه و برام مهم نیستن و نیستی

فهمیدم وقتی در حال غرق شدنی فقط خودتی که باید دست و پا بزنی و خودتو نجات بدی..هیچکس برای نجاتت نمیاد.

هیچکس یا هیچ چیز ارزش از دست دادن زمانتون رو نداره...

زود بخوابید و تغذیه سالم داشته باشید،ورزش کنید،کتاب بخونید،آهنگ گوش بدین،برقصین،استراحت کنید،اهمیت ندید،گور بابای هشت میلیارد آدم و حرفاشون.

خودتو هر روز در آغوش بگیر و دوست داشته باش

و ازت میخوام هر اتفاقی افتاد انقدر ناراحت نشی که از همه کارای مهمت بگذری

از آدمای تاکسیک هم فاصله بگیر،ساعت سه شب تنهایی دیونه بازی می‌ارزه به همشون. اره خیلی وقتا دوستا همون دشمنان توی قالب دوستن

اگه رقصیدن روحمون رو آروم میکنه پس بزار برقصیم.

رقصیدن چیزیه که باید انجام بدم.



راستی،امتحانات تموم شدن و من؟خب فقط باید بگم که احتمالا قبول میشم به امید حضرت نامجون
راستی،امتحانات تموم شدن و من؟خب فقط باید بگم که احتمالا قبول میشم به امید حضرت نامجون
تو اگه با من قهریمن که اشتیمگلییلی
مانند هیتلری که میخواهد خودکشی کند اما هنوز احمقانه به نجات برلین امیدوار است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید