ویرگول
ورودثبت نام
اَلـِک.
اَلـِک.
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

How can I start?


Again; I am in here
Again; I am in here

چطور میتونم شروع کنم؟

خب احتمالا این جمله رو از من زیاد بشنوید؛چون من نمیدونم که دقیقا باید چطور شروع کنم::

با سلام کردن یا خداحافظی یا شایدم با تکون دادن دستام؟

هربار که میخوام شروع کنم این جمله تو ذهنمه..

چطور..میتونم..شروع..کنم؟

به هرحال..

بزارین از خودم بگم.

من یه ای‌ان‌اف‌پی‌ عم. (INFP)

ژانر موزیک مورد علاقه ام.. خب راستش راک،متال و شاید یکم J-rock / K-Rock (راک‌ژاپنی‌و‌کره‌ای)

سرگرمیه خاصی.. ندارم، راستش هیچی سرگرمم نمیکنه؛حرف زدن با ادما یا نقاشی.. شاید یکم؟.. اره.. شاید فقط یکم از دنیایی که داخلشم دورم کنه.

Maybe I just wanna be yours..
Maybe I just wanna be yours..

من یه حسود بدبختم؛ اینو خیلی خوب میدونم،نگاه کردن به فیلمای تینیجری.. باعث میشه حسادت کنم،شایدم بعضی اوقات نگاه کردن به اون ولاگای لعنتیه داخل ”یوتیوب”..

رول‌پلیر بودم.. فضای غیرعادیه داخلش.. یجورایی انگار همه چیز رو بهم میریزه.. بعضی اوقات وقتی گوشیمو خاموش میکردم..تازه یادم میومد که یه برادر و چندتا دوست صمیمی تو مدرسه‌ام دارم.

نمیگم که سمتش نرید یا مزخرفه.. ولی فضای خوبی نداره...


اهنگ.. اهنگام بزرگ ترین داراییم بعد خودم هستن؛من با اونا روزمو شاد شروع میکنم و غمگین تمومش میکنم… بعضی اوقاتم برعکس.

طبق گفتهٌ اسپاتیفای من در 2022:: 10,365 دقیقه اهنگ گوش کردم (منهای فصل بهار)

اره..

خواننده مورد علاقه ندارم ولی.. گریل این رد(girl in red) لانا دل‌ری(lana del rey) و اولیویا رودریگو (olivia rodrigo) بهترین ها هستن.. شاید…

هرچند هنوزم بند نیروانا (nirvana) بهترینهههه (بلند‌کردن‌صدا”)

I don’t wanna be ur friend i wanna kiss your lips…
I don’t wanna be ur friend i wanna kiss your lips…


خب..من یه بچه مثبت نیستم… من از مرز منحرف بودن رد شدم…(بله) من یه فوجوشی‌ام..

کافیه یه هویج یا موز بگیری دستت تا من برات همهٌ سکانسای پاپکورنی که یادمه رو برات بگم..

پاپکورن که میدونید چیه دیگه؟:))

اگه نمیدونید… تبریک شما یک عدد انسان پاک هستید!

من اوتاکو نیستم؛شایدم هستم…

ولی خودم قبول ندارم..چون اونقدر که یه اوتاکو انیمه دیده ندیدم..

اره.

تاحالا شیفت کردید؟

خیلی دوست دارم انجام بدم ولی هنوز اسکریپتم کامل نیست.

خوشحال میشم اگه شیفترین بهم کمک کنید ^^

عام. درمورد جنسیت یا سنم..هیچوقت نمیگمش..چون هربار که گفتم یه اتفاق مزخرف برام افتاده.. اهوم.




چطور تموم کنم؟

نمیدونم پس نظرتون درمورد کلمه‌ی “لجندرز” چیه؟

پس اره بجای خداحافظی ازش استفاده میکنم.


لنجندرز لاو یو.

نامه‌ای‌از‌طرف‌کیم‌الکسندر؛الک.




راک متالراک‌کره‌ایشروعرول پلی
Infp-needaboy
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید