ویرگول
ورودثبت نام
بلوبِری
بلوبِریحس میکنم یه پنجره هستم که رو به یه جنگل بارونی باز شدم. نفس های عمیق میکشم. به صداها، بیشتر توجه میکنم. به چهره ها نگاه میکنم. خودم رو در اغوش میگیرم.
بلوبِری
بلوبِری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

۱۶ تیر ۴۰۴

ابراز علاقه ی بچه ها خیلی ملسه. خیلی. مثلا نمیان بگن‌دوستت دارن ولی توی بازی کردن بهت خیلی خیلی توجه میکنن‌. بُردن تو توی اون بازی خیلی خوشحال ترشون میکنه حتی تا بردن خودشون‌. کارت های خوبی بازی رو سعی میکنن ب دست تو برسونن.

اصلا خیلی جالبه. نیست؟

۷
۱
بلوبِری
بلوبِری
حس میکنم یه پنجره هستم که رو به یه جنگل بارونی باز شدم. نفس های عمیق میکشم. به صداها، بیشتر توجه میکنم. به چهره ها نگاه میکنم. خودم رو در اغوش میگیرم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید