ویرگول
ورودثبت نام
????
????
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

شیفتینگ بدون متود

امروزه واژه شیفت رو زیاد میشنویم،شاید برامون سوال باشه اصلا شیفت چی هست؟در ادامه براتون توضیحات خلاصه رو میدم چون هدف اصلیم توضیح شیفت بدون متوده پس نیاین بگین چی شد چرا کامل نگفتی:| من خودم از این روش موفق شدم به دیمن اسلایر شیفت کنم

دنیای موازی
دنیای موازی

همتون حتما یک بار هم که شده کلمه ی دنیای موازی به گوشتون خورده،من نیومدم درباره دنیای موازی صحبت کنم فقط یه توضیح کلی میدم .طبق نظریه فیزیک جز جهان ما جهان های دیگه ام هستن.منظورم سیاره های دیگه نیست!ببینید ما در کهکشان راه شیری هستیم اما جز کهکشان شیری کهکشان های دیگه هم هست.پس بجز دنیای ما دنیا های دیگه هم هست.

الان مثلا من تو خونمم میخوام ظرف بشورم ولی یکی دیگه از من وجود داره که داره تلوزیون نیگا میکنه !تصویر بالا رو ببینید تا متوجه بشین

پس یعنی چندتا از ما وجود داره. حالا شاید شما بخواید به دنیای موازی سفر کنید . اما چطوری؟

قبلش بگم که دنیای موازی شکل های متفاوتی داره میتونه انیمه ای باشه میتونه یه انیمیشن باشه و حتی میتونه یه کشور باشه و کلا متفاوته.

شیفتینگ یعنی چی؟

خب،یه جورایی سفر کردن به یه دنیای دیگست،کاری که ما انجام میدیم در واقع سفر به دنیای موازی یا سایر سیاره ها نیست،ما فقط میخوایم از توانایی های ذهنمون استفاده کنیم و یه زندگی متفاوت رو تجربه کنیم!
شیفت بدون متود؟!



توی هرحالتی که راحتید دراز بکشید و اصلااااااااا تکون نخورید حتی یه ذره ??

سعی کنید رو نفساتون تمرکز کنید تا بدنتون به خواب بره.

[اگه بدنتون خواب باشه به راحتی شیفت میشید]

و در تمام مراحل هوشیار باشید‌.

بدنتون وقتی به خواب میره که هیچ حسی رو اعضا بدنتون نداشته باشید و نتونید تکونشون بدید و حتی ممکنه یکی دو ساعت طول بکشه[من خودم مشکل فلج خواب دارم بخاطر همین واسم خیلی اسون بود]

بعد از اینکه بدنتون به خواب رفت باید شروع کنید به گفتن افیرمیشن [جملات مثبت و انگیزشی] و تصور DR خودتون


تموم :>





Forgiving someone is easy, trusting them again not=/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید