ویرگول
ورودثبت نام
khalajizahra2017
khalajizahra2017
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

قول رسیدن...

خدایا نمیدونم از کجا و چجوری ولی قطعا با ته قلبم ایمان دارم و مطمئنم درست میکنی

نمیدونم تو چه فرصتی ولی مطمئنم انجام میشه

نمیدونم با چه شیوه ای ولی یقین دارم شیوه درستی بر سر راهم قرار میدی

چون من ایمان و باورمو درست و قوی میکنم که دست پر باشم برای کمک گرفتن ازت تا زودتر کارمو راه بندازی

دقیقا همون جور که میخوای میشم تا همونی که میخوام رو برام رقم بزنی

وقتی ایده و مسئله رو تو مخم میکنی که فکرم مشغول درگیر میشه مطمئنا راهکارشم نشونم میدی

...‌‌‌.. داستان زندگیم بهترین سکانسهاش در راهه برای یک پایان بی نظیر??هنوز راههایی هست که پیش برم برای هموار کردن خیلی زود انجام میدم

قول رسیدن دادم..‌.

من قوی و قدرتمندم چون یک زنم که خدا هوامو داره

متاسفم ومسئولم، منو ببخش، سپاسگزارم، دوستت دارم

زندگی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید