ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

ابرقهرمانان هم خودشان را پیش ازکی بیمه می کنند!

من ابرقهرمان بیمه‌ای هستم و همه ابرقهرمان‌ها قبل از هر اقدامی خودشان را پیش من، یعنی ابرقهرمان بیمه‌ای ازکی بیمه می‌کنند و بعد با خیال راحت وارد سکانس‌ها و ماجراها می‌شوند. شاید عجیب باشد ولی این شکلی من قوی ترین و باحال ترین ابرقهرمان هستم.

مثلاً در فیلم انتقام‌جویان قبل از اتفاقات همه ابرقهرمانان را بیمه می کردم. بعد از بِشکن آخر که باعث مرگ مرد آهنی شد من به خانواده او کمک می کردم تا مراسم خیلی خوبی برای او بگیرند. یادش بخیر وقتی فیلم را دیدم و مرد آهنی مُرد بسیار ناراحت شدم. در هزینه های پزشکی با بیمه درمان تکمیلی به هالک کمک می کردم که دست آسیب دیده اش به خاطر بِشکن زدن درمان شود. کاپیتان آمریکایی که در گذشته ماند، برنگشت و با گذر زمان پیر شد از بیمه عمر استفاده می کرد. به افرادی مثل مردعنکبوتی، دکتر استرنج و مردم عادی که به خاطر بِشکن تانوس ۵ سال ناپدید شدند و برگشتند را کمک می کردم تا شغلی پیدا کنند و به زندگی شان سر و سامانی بدهند. به درست کردن خرابی ها کمک می کردم. من ابرقهرمانی بودم که همه روی من حساب می کردند و پشت همه بودم با اینکه سروصدای زیادی نداشتم.

یا در کارتون شگفت انگیزان هم از ابتدا ابرقهرمانان را بیمه می کردم. این شکلی راحت تر به مردم کمک می کردند. در حقیقت، من در تمام قسمت های کارتون حضور داشتم. آقای شگفت انگیز با بیمه عمر دیگر نگران بازنشستگی اش نبود. خانواده آقای شگفت انگیز و الستی گرل، نگران آتش سوزی خانه شان در مبارزه هایشان نبودند زیرا خانه شان را پیش من بیمه آتش سوزی کرده اند. همچنین آقای شگفت انگیز راحت تر با خرابی های ماشین آبی آسمانی اش کنار می آید.

همین امروز سوپرمن به من مراجعه کرد و خودش را بیمه کرد. بهتر است شما هم به من مراجعه کنید و #بسپرش_به_ازکی. من عجب ابرقهرمانی هستم!

بسپرش_به_ازکیبیمهازکیابرقهرمانفیلم
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید