ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

سریال کره ای دکتر روح «The Ghost Doctor»

این سریال پزشکی کره ای، درباره جراح بسیار با مهارت به نام پروفسور چا یونگ مین با بازی Rain است که طی تصادفی به کما می رود. روح او می تواند وارد بدن دکتر کو سونک تاک شود که رزیدنت سال اولی است، به اندازه یک پروفسور دانش دارد ولی نمی تواند از دستانش استفاده کند.

ترکیب زندگی دکتر زنده و دکتر روح که کشف می کردند علت اینکه چرا این بیماری که در کماست به هوش نمی آید. چقدر بیمار بودن یا در کما بودن سخت است. دلم برای دکتر کو سانک تاک می سوخت و درکش می کردم. چقدر دوست دارم حقایق و اتفاقات سریال را لو بدهم!

خیلی سریال پیچیده ای بود. ماجراهای شخصی هردو پزشک واقعا جالب بود. من به خاطر ژانر پزشکی این سریال را دیدم. بخش های پزشکی را خیلی دوست داشتم. ولی حتی عمل های جراحی هم توی این سریال کره ای قشنگ بودند. بعد از این سریال، سریال «دکتر خوب» ساخته آمریکا را شروع کردم. در سریال دکتر خوب عمل ها واقعی تر و زشت تر به نظر می آمدند. از نظر یادگیری پزشکی، دکتر روح از لحاظ اینکه اسم انگلیسی آن اصطلاح پزشکی در کنار تصویر می آمد، دوست داشتم.

در کل از «دکتر روح» خیلی لذت بردم. فایتینگ!



دکتر روحسریالسریال کره ایپزشکیدرام
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید