ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

نکات برجسته انجمن قلب آمریکا

خواندن این کتاب را به پژوهشگران، محققین حوزه سلامت، پرستاران و تکنسین های فوریت های پزشکی پیشنهاد می دهم.

این کتاب 90 صفحه است و نکات برجسته و به روز شده 2020 CPR (احیای قلبی ریوی) است.گول تعداد صفحات کمش را نخورید! من بعد از 11 صفحه از آن خواندن، مغزم سوت می کشید! مباحث آن سنگین است. ولی ذهنِ من را از چارچوب الگوریتم احیای قلبی ریوی پایه و پیشرفته خارج کرد.

پشت جلد کتاب
پشت جلد کتاب


مطالبِ آن برای من که دانشجوی فوریت های پزشکی هستم، زیاد کاربردی نبود ولی از خواندن آن لذت بردم و با دیدگاه های متفاوت و حتی انواع روش های آموزش CPR آشنا شدم.

استاد خوبم، دکتر محمد پرورش مسعود، از مترجمین و ویراستار این کتاب هستند.

کتاب«نکات برجسته انجمن قلب آمریکا» در مقایسه با ترجمه های دیگری که خوانده ام؛ ترجمه خوبی دارد. فقط دو تا ایراد در کتاب بود. خیلی خوش چاپ است. از نظر من، این کتاب مکمل کتاب های دیگر برای یادگیری احیای قلبی ریوی است.

نکات برجسته انجمن قلب آمریکا، مترجمین: مهرنوش پرتوی راد و دیگران، ویراستار: محمد پرورش مسعود، نشر حیدری، چاپ اول، 1400ش.

کتاباحیای قلبی ریویدکتر محمد پرورش مسعودcprپزشکی
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید