ویرگول
ورودثبت نام
گزارش نویس اعظم
گزارش نویس اعظم
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

فالوور یا دنبال کننده؟!

سلام

بعد از یادگیری اولیات حوزه‌ بازاریابی محتوا به پیشنهاد یکی از دوستانم شروع کردم به گذاشتن محتوا در ویرگول و هی با خودم می‌گفتم تو این همه متنی که هر روز تو ویرگول منتشر میشه مال من گم میشه اما...
از یک طرف رودروایسی دوستم و از طرف دیگر عشق به تجربه های جدید نمیذاشت که پاپس بکشم پس شروع کردم به گذاشتن محتوا...

اولین چیزی که گذاشتم یک سلام ساده بود و بابتش خیلی مردد بودم ولی باید نبرد من با گذاشتن محتوای عمومی بالاخره شروع میشد؛ و شروع شد اولین گلاویز من با محتوای عمومی که شکر خدا با یک پیروزی دلچسب همراه بود چون با درخواست یک انتشارات رو به رو شدم و خیلی خوشحال شدم‌(:

در راند بعدی مبارزه که دوهفته‌ای امادگی براش طول کشید یک محتوای شسته و رفته‌تر گذاشتم...
یک پیروزی دیگر با 5 تا لایک و دوتا کامنت! بازی داشت جالب میشد و هر لحظه تب و تابم برای گذاشتن محتوای جدید بیشتر میشد...

تا امروز که راند آخر بود برای نبرد‌های این ماه!
دیگه وقتش بود که اولین بخش محتوای اصلیم رو بزارم و چی شد؟؟!!
یک اتفاق خفن برام افتاد که باعث مورد تحسین قرار گرفتنم شد و اون هم جذب یک فالوور یا دنبال کننده جدید بود؟!

خوشحال سرمست از این اتفاق دارم این متن رو می‌نویسم‌:)

( ولی یک چیزی خیلی اذیتم می‌کنه و اون هم اینه که این همه برد‌های کوچیک یک شکست بزرگ میسازن :/ )

تا گزارش داستان بعدی خداحافظ

گزارش نویسیداستان نویسی
جایی برای نوشتن احوالات روزانه :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید