شرکت بازی سازی کرای تک
شرکت بازی سازی کرای تک
خواندن ۱۴ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی بازی Star Wars: The Old Republic به صورت کامل

هنوز ناراحتید که هرگز فیلم Star Wars: Knights of the Old Republic 3 را دریافت نکردید؟ Star Wars: The Old Republic را بازی کنید. بله، این یک MMO است، اما اگر بازی با دیگران صحنه شما نیست، می‌توانید با خیال راحت آن بخش‌های بازی را نادیده بگیرید و فقط روی کاوش در داستان شخصیت خود تمرکز کنید. آیا به این اشاره کردم که هر کلاس داستان گسترده و کامل خود را دارد که با گزینه های کلاسیک سمت روشن و تاریک به سبک KOTOR تکمیل شده است؟ اگر حتی کوچکترین هواداری از جنگ ستارگان در دل خود دارید، SWTOR شما را برای مدت طولانی راضی نگه می دارد.

Star Wars: The Old Republic یک MMORPG رایگان برای بازی است که شما را در مرکز حماسه داستان محور خود قرار می دهد. به عنوان جدی، سیث، شکارچی جایزه یا یکی از بسیاری از نقش‌های نمادین دیگر در جنگ ستارگان در کهکشانی بسیار دور، بیش از سه هزار سال قبل از فیلم‌های کلاسیک بازی کنید. داستان Legacy of the Sith بر اساس طرح جنگ ستارگان: The Old Republic و جنگ مداوم بین جمهوری کهکشانی و امپراتوری Sith ساخته شده است و به بازیکنان اجازه می دهد تا سطح خود را به سقف 80 ارتقا دهند. ماجراجویی در سیاره آبی Manaan در کمپینی برای ردیابی دارث مالگوس موذی - که نقشه های مخفی او می تواند برای جدای ها و سیث ها عذاب باشد. Legacy of the Sith مأموریت‌های مشترک جدیدی را نیز به ارمغان می‌آورد، از جمله فلش پوینت 4 نفره در قلعه سیث ویران شده در سیاره دورافتاده Elom.

Star Wars: The Old Republic یک بازی نقش آفرینی آنلاین و چند نفره (MMORPG) است که در دنیای جنگ ستارگان ساخته شده است . [3] [4] توسعه یافته توسط BioWare Austin و یک تیم تکمیلی در BioWare Edmonton، بازی در 21 اکتبر 2008 اعلام شد. [5] این بازی ویدئویی برای پلتفرم مایکروسافت ویندوز در 20 دسامبر 2011 در آمریکای شمالی و بخشی از اروپا [6] [7] [8] [9] در اقیانوسیه و آسیا در 1 مارس 2012 منتشر شد. [10]

این داستان در دنیای جنگ ستارگان اندکی پس از برقراری صلح ضعیف بین امپراتوری سیث و جمهوری کهکشانی رخ می دهد . این بازی دارای هشت کلاس مختلف است. هر یک از هشت کلاس دارای یک خط داستانی سه مرحله ای هستند که با بالا رفتن سطح شخصیت پیشرفت می کند. بازیکنان به جمهوری یا Sith ملحق می شوند، اما بازیکنان ممکن است در هر نقطه از طیف روشن / تاریک دارای اخلاق باشند. کلاس‌های مختلف سبک‌های متفاوتی از گیم‌پلی را ترجیح می‌دهند و بازی دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده، دیالوگ‌های کاملاً صدادار، شخصیت‌های همراه و گزینه‌های دیالوگ مشابه دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی BioWare است.

اگرچه به طور رسمی فاش نشده است، اما بر اساس تخمین ها، یکی از گران ترین بازی های ساخته شده از نظر توسعه است . این بازی در عرض سه روز پس از عرضه، یک میلیون مشترک داشت، و آن را به "سریع ترین رشد MMO جهان" تبدیل کرد، با این حال، در ماه های بعد، بازی سهم نسبتاً زیادی از اشتراک های خود را از دست داد، اما همچنان سودآور باقی مانده است. [11] [12] [13] این بازی از آن زمان مدل تجاری ترکیبی رایگان برای بازی با گزینه اشتراک باقیمانده را پذیرفته است. [14] این بازی پس از انتشار با استقبال مثبتی روبرو شد و چندین به روز رسانی و بسته های توسعه دریافت کرده است. چندین کتاب و کمیک بر اساس این بازی منتشر شده است. تخمین زده می شود که بازی در سال 2013 علاوه بر درآمد اشتراک، 139 میلیون دلار درآمد اضافی داشته است. در یک تماس با سرمایه گذاران در اکتبر 2019، Electronic Arts اعلام کرد که Star Wars: The Old Republic به یک میلیارد دلار در طول عمر نزدیک می شود. درآمد، و بر اساس بودجه توسعه 200 میلیون دلاری گزارش شده، آن را به موفقیت مالی تبدیل می کند. [15]

طرح

این داستان در دنیای داستانی جنگ ستارگان ، اندکی پس از برقراری صلح ضعیف بین امپراتوری سیث و جمهوری کهکشانی [16]، 300 سال پس از وقایع بازی‌های جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیمی ، اتفاق می‌افتد . و بیش از 3600 [17] سال قبل از وقایع فیلم های جنگ ستارگان . [18] [19]

جدای ها مسئول موفقیت سیت ها در طول جنگ ویرانگر 28 ساله کهکشانی بزرگ (که منجر به معاهده کوروسکانت قبل از "جنگ سرد " شد) شناخته می شوند و بنابراین تصمیم می گیرند از کوروسکانت به تایتون نقل مکان کنند. فرقه جدی در ابتدا برای دریافت راهنمایی از نیرو تأسیس شد . [18] [20] سیث ها کوریبان را کنترل می کنند، جایی که آنها یک آکادمی سیث را دوباره تأسیس کردند. [21] تریلر سینمایی "بازگشت" بازی وقایعی را به تصویر می کشد که در آن کوریبان دوباره توسط سیث ها تسخیر می شود.

در طی این وقایع، یک قاچاقچی به نام نیکو اوکار توسط جدی، ستله شان و اربابش، کائو سن داراچ، به سلول زندان خود در زندانی که به دور کوریبان می چرخد، هدایت می شود. ناگهان سیتی به نام دارث مالگوس و استادش ویندیکان به همراه چند تن از نیروهای سیث به پایگاه حمله می کنند. Satele، سربازی به نام Jace Malcom و Okarr از حمله فرار می کنند، اما Darach توسط Malgus قطع می شود. سپس مالگوس ویندیکان را که توسط داراچ زخمی شده بود می کشد.

ده سال بعد، درگیری های جدیدی به وجود آمد. [18] در تریلر سینمایی "امید"، ستیل و برخی از نیروها یک حزب سیث را که شامل مالگوس می شود، نابود می کنند. مالکوم که فرمانده این نیروها شده است، اظهار می دارد که با وجود تلفات، هنوز امیدی در میان «یک جرقه شجاعت» وجود دارد. اما بعداً در تریلر سینمایی «فریب خورده»، مالگوس که به نظر می‌رسید از حمله قبلی جان سالم به در می‌برد، هرچند با ماسکی که بینی و دهانش را پوشانده بود، ارتش سیث را به معبد جدای در کوروسکانت هدایت کرد و بسیاری از جدی‌ها از جمله استاد جدی ون را کشت. زالو.

استاد Satele Shan به عنوان استاد بزرگ جدی جدید نامگذاری شده است. خود بازی بلافاصله پس از این رویدادها در جنگ سرد اتفاق می‌افتد، در حالی که فرقه جدای و جمهوری کهکشانی در تلاش برای حفظ کنترل خود بر جهان‌های اصلی هستند در حالی که سیث‌ها برای سقوط خود و گسترش امپراتوری سیث نقشه می‌کشند. درگیری در بسیاری از جبهه ها و در بسیاری از سیارات باز می شود، در حالی که جناح های بومی درگیر مبارزات سیاسی یا جنگ داخلی هستند.

BioWare، قبل از انتشار، اعلام کرد که بازی تمرکز قابل توجهی روی خط داستانی خواهد داشت. هر یک از هشت کلاس دارای یک خط داستانی سه مرحله ای هستند که با بالا رفتن سطح شخصیت پیشرفت می کند. تلاش مشترک بین BioWare، Lucasfilm Games ، EA و Dark Horse Comics منجر به ایجاد وب کمیک هایی با عنوان Star Wars: The Old Republic – Threat of Peace و Star Wars: The Old Republic – Blood of the Empire شده است که هدف از ایجاد آن است. پس زمینه با باز و بسته شدن بازی.

طیفی از گونه‌های قابل بازی برای بازیکن در دسترس است که می‌تواند از بین آنها انتخاب کند، که برخی محدود به گروه‌های خود هستند. هر دو طرف می توانند Human ، Cyborg (مبتنی بر انسان)، Twi'lek یا Zabrak (که ظاهر آنها در ابتدا بسته به اینکه شخصیت از کدام طرف باشد متفاوت است) بازی کنند. نژادهای فقط جمهوری، Miraluka و Mirialan هستند ، در حالی که نژادهای فقط Empire، Chiss ، Rattataki و Sith Pureblood هستند . انسان ها و زبراک می توانند هر طبقه ای را که در دسترس است انتخاب کنند، در حالی که گونه های دیگر به طور پیش فرض محدود به انتخاب های محدودی از طبقات هستند.

گفته می شود گونه های قابل بازی بیشتری در آینده از طریق به روز رسانی های اصلی و سیستم Legacy با قابلیت استفاده از توانایی های کلاس های دیگر از طریق این سیستم در دسترس خواهند بود. [29] Cathar در طی پچ 2.1 به بازی اضافه شد و برای همه بازیکنانی که قفل گونه را از طریق بازار کارتل باز می‌کنند در دسترس است . [26] [30] [31] مسابقه Togruta در ژانویه 2015 به عنوان یک مسابقه جدید قابل بازی اعلام شد و در همان سال با پچ 3.3 منتشر شد. گونه Nautolan سپس با گسترش Onslaught در اواخر سال 2019 اضافه شد.

انتشار سیستم توسعه یافته "میراث" در آوریل 2012 به گونه ها اجازه می دهد تا با باز کردن قفل آن گونه ها با تزریق پول درون بازی یا با تراز کردن یک شخصیت از آن نژاد به سطح، بتوانند در همه کلاس ها (هم امپراتوری و هم جمهوری) بازی کنند. 50. تحت این سیستم، برای مثال، یک بازیکن ممکن است Chiss را انتخاب کند، که به طور پیش فرض فقط می تواند کلاس های غیر Sith در سمت Empire را به عنوان یک شخصیت جدید Sith انتخاب کند. به همین ترتیب، Sith Pureblood که به طور پیش‌فرض فقط می‌تواند کلاس‌های Force-powered را انتخاب کند، می‌تواند یک کلاس غیر Force باشد. در همین راستا، هر دو گونه، که محدود به امپراتوری هستند، حتی می توانند گزینه مبارزه برای جمهوری، از جمله آموزش به عنوان جدی را انتخاب کنند. با همان روش، باز کردن قفل گونه Zabrak به کاربران این امکان را می دهد که هر دو ظاهر را بدون در نظر گرفتن اینکه شخصیت از کدام طرف است، بازی کنند.

کلاس ها

هر گروه شامل کلاس‌های متفاوتی است که هر کدام دارای داستانی متمایز و خط داستانی شاخه‌ای هستند که تحت تأثیر انتخاب‌های اخلاقی بازیکنان قرار می‌گیرند. [18] کلاس ها منحصر به یک جناح یا جناح دیگر است. با این حال، کلاس‌های یک جناح آینه کلاس‌های دیگری است (مثلاً شوالیه جدی و جنگجوی سیث). [33] هشت کلاس وجود دارد: Bounty Hunter ، Sith Warrior ، Imperial Agent ، و Sith Inquisitor برای امپراتوری Sith. و سرباز ، قاچاقچی ، شوالیه جدی ، و کنسول جدیبرای جمهوری کهکشانی اگرچه هر کلاس داستانی مجزا دارد، اما با قوس کلی بازی ادغام شده است. [34]

هر کلاس همچنین ممکن است از بین دو کلاس پیشرفته انتخاب کند که در مجموع 8 کلاس پیشرفته در هر گروه ایجاد می شود. کلاس های پیشرفته همان خط داستانی کلاس پایه خود را دارند. رنگ های Lightsaber و Blaster محدود به دسته یا کلاس نیستند، اما برخی از آنها بر اساس تراز و/یا Lightside یا Darkside محدود شده اند. به عنوان مثال، برخی از شمشیرهای نوری را فقط در صورتی می توان خریداری کرد که Light یا Darkside تراز باشند. [35]

از زمان گسترش Legacy of the Sith، بازیکنان اکنون اجازه دارند داستان کلاس خود را از کلاس های پیشرفته خود که اکنون "سبک های مبارزه" نامیده می شوند، جدا کنند. بازیکنان اکنون می‌توانند هر سبک مبارزه مبتنی بر نیرو را هنگام پخش داستان‌های کلاس مبتنی بر نیرو، یا هر سبک مبارزه مبتنی بر فناوری را هنگام پخش داستان‌های کلاس مبتنی بر فناوری انتخاب کنند. این سبک‌های رزمی هنوز در جناح‌های مربوطه خود قفل هستند. با این حال، شما می توانید سبک مبارزه خود را از طریق سیستم تراز تاریک در مقابل نور تغییر دهید

The Old Republic اولین ورود BioWare به بازار بازی های نقش آفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG) است ، [16] و سومین MMORPG جنگ ستارگان پس از Star Wars Galaxies است که در دسامبر 2011 بسته شد، [ 48] در همان ماه SWTOR منتشر شد و Clone Wars Adventures ، که در مارس 2014 تعطیل شد. این توسعه باعث شد که تمام BioWare Austin روی بازی کار کند. [49] BioWare برای مدت طولانی علاقه مند به کار بر روی یک MMORPG بود، اما منتظر ماند تا "شریک های مناسب، تیم مناسب و IP مناسب " [ 18] را داشته باشند.تمرکز اصلی در بازی بر روی توسعه داستان‌های فردی شخصیت‌ها است [16] و در اکتبر 2008، BioWare این بازی را دارای محتوای داستانی بیشتری نسبت به همه بازی‌های دیگر خود دانست. [18] تیم نویسندگی بیش از سایر تیم‌های سازنده بازی روی این پروژه کار کردند. [34] پیش نمایش اکتبر 2008 اشاره کرد که برخی از 12 نویسنده تمام وقت در آن مقطع بیش از دو سال روی The Old Republic کار می کردند. [18] اگرچه BioWare هزینه های توسعه را فاش نکرده است، رهبران صنعت و تحلیلگران مالی آن را بین 150 میلیون دلار تا 200 میلیون دلار یا بیشتر تخمین زده اند، که در آن زمان، آن را به گران ترین بازی ویدیویی ساخته شده تبدیل کرد [50] [ 51 ]اگرچه اگر هزینه‌های بازاریابی را نیز در نظر بگیریم، Grand Theft Auto V با هزینه تخمینی 265 میلیون دلار تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد . [52] این بازی در عرض سه روز پس از راه‌اندازی، 1 میلیون مشترک داشت که آن را به "سریع‌ترین رشد MMO جهان" تبدیل کرد. [11] [12] با این حال، در ماه های بعدی بازی سهم نسبتاً زیادی از اشتراک های خود را از دست داد، اما سودآور باقی مانده است. [13] این بازی از آن زمان مدل تجاری ترکیبی رایگان بازی با گزینه اشتراک باقیمانده را پذیرفته است. [14] تخمین زده می شود که بازی 139 میلیون دلار درآمد اضافی، علاوه بر درآمد اشتراک، در سال 2013 داشته است. [53]

اولین تریلر سینمایی بازی، "فریب خورده"، در کنفرانس مطبوعاتی E3 Electronic Arts 2009 در 1 ژوئن 2009 نمایش داده شد . [54] یک نمایش عمومی زنده برای اولین بار در Gamescom نمایش داده شد.. در 29 سپتامبر 2009، BioWare اعلام کرد که درخواست‌هایی را برای آزمایش‌کنندگان از جامعه بازی می‌پذیرد. در عرض چند دقیقه، وب سایت رسمی به دلیل ترافیک از کار افتاد و BioWare مدت کوتاهی پس از آن اعلام کرد که سایت در حال تغییر است تا با افزایش بازدیدکنندگان سازگار شود. دومین تریلر سینمایی، "امید" در 14 ژوئن 2010 منتشر شد که نبرد دیگری را نشان می دهد که قبل از بازی رخ داده است، نبرد Alderaan. در 6 ژوئن، تریلر جدیدی از "بازگشت" در E3 2011 منتشر شد که نیروی اولیه تهاجم سیث را در حالی که دنیای خانه خود یعنی کوریبان را بازپس می گیرد، به تصویر می کشد. آزمایش بازی به طور رسمی در 9 ژوئیه 2010 برای آزمایش کنندگان از مناطق آمریکای شمالی در حال انجام است.

انتشار استرالیا به تعویق افتاد، [55] برای جلوگیری از کپی های دیجیتال و جعبه ای برای جلوگیری از هر گونه مشکلی که در طول راه اندازی با آن مواجه می شوید. [56] با این حال، BioWare نشان داد که بازی منطقه یا IP مسدود نخواهد شد، و به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی را از مناطق دیگر خریداری کنند. [57] علاوه بر این، BioWare به بازیکنان استرالیایی و نیوزلند اجازه داد تا در مراحل بتا بازی شرکت کنند. آلیسون بریمن، مدیر انجمن BioWare گفت: «داده‌های این آزمایش برای اطلاع‌رسانی درباره راه‌اندازی بازی در مناطق اقیانوسی استفاده می‌شود». [58]

در 11 اکتبر 2011، BioWare اعلام کرد که Star Wars: The Old Republic در 20 دسامبر 2011 به صورت جهانی منتشر خواهد شد. برای مناطق آسیایی و اقیانوسی به تعویق افتاد. [59] در 21 دسامبر 2011، BioWare اعلام کرد که تاریخ انتشار استرالیا و نیوزلند برای 1 مارس 2012 تعیین شده است.

دسترسی اولیه به بازی یک هفته قبل از انتشار، در 13 دسامبر 2011، برای کسانی که بازی را به صورت آنلاین پیش خرید کرده بودند، اعطا شد. دسترسی در "امواج" بر اساس تاریخ پیش‌سفارش باز شد. [9]

در 18 ژانویه 2012، اولین وصله محتوا (1.1) منتشر شد که یک Flashpoint جدید و چهار رئیس به یک عملیات موجود اضافه کرد. پچ (1.2) در 12 آوریل 2012 منتشر شد. این به روز رسانی شامل سیستم جدید Legacy، یک Flashpoint جدید، عملیات، یک PVP Warzone، و همچنین بافت های شخصیتی بهبود یافته و گزینه های پیشرفته مانند سفارشی سازی رابط کاربری بود. بانک های صنفی و حیوانات خانگی شخصیت بازیکن معرفی شدند. یک آزمایش رایگان Weekend Pass برای بازیکنان جدید در دسترس قرار گرفت اما از آن زمان بسته شده است. پچ 1.3 در ژوئن 2012 منتشر شد. به روز رسانی بازی دارای یک گروه یاب جدید، توانایی افزایش هر آیتم، ابزار اجتماعی قابل تطبیق و امکان درخواست انتقال کاراکتر بین سرورها بود. وصله‌های بعدی یک «بازار کارتل» را معرفی کرده‌اند که در آن بازیکنان می‌توانند ارز مجازی را برای خرید لوازم آرایشی در بازی بخرند.

در ژانویه 2012، جنگ ستارگان: جمهوری قدیم با بیش از 200000 خط دیالوگ ضبط شده، رسماً توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان "بزرگترین صدای سرگرمی روی پروژه تا کنون" شناخته شد . [60] این شاهکار در کتاب رکوردهای جهانی گینس در کتاب نسخه گیمر ثبت شده است . در 26 آوریل 2012، BioWare اعلام کرد که این بازی در خاورمیانه و کشورهای اروپایی باقی مانده است که از عرضه اولیه حذف شده اند. [61] در 21 ژوئیه 2020، این بازی در Steam در دسترس قرار گرفت . [62]

در ژوئن 2023، IGN گزارش داد که EA برای انتقال توسعه و عملیات در حال انجام The Old Republic از BioWare به Broadsword Online Games، که Ultima Online و Dark Age of Camelot را نگه می‌دارد، معامله می‌کند تا به BioWare اجازه دهد بر روی Mass Effect تمرکز کند. و فرنچایز عصر اژدها .

old republicstar warswars old
شرکت بازی سازی کرای تک - برترین ارائه دهنده بازی های اینترنتی در دنیا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید