ویرگول
ورودثبت نام
پردیس
پردیس
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اولین پست من در ویرگول!

سلام. این اولین پست وبلاگی من داخل پلتفرم ویرگوله. اینجا اومدم چون از اونجایی که کلا با نوشتن بیگانه هستم سعی دارم که در این زمینه خودمو محک بزنم. قبل از اون، من همیشه از نوشتن فراری بودم. منظورم نوشتن در حد یه توییت نیست. نه! نوشتنی که شامل یه مطلب علمی، تجربه یا هر چیزی از این دست باشه. چونکه در مقابل چیزی که مینویسم احساس مسئولیت دارم! به هرحال، کلا با خوندن نظرات و مطالب مختلف و فکر کردن و as a comment در نظر گرفتنشون خیلی حال می‌کنم. در نظر بگیرید که نوشتن هم درست مثل فکر کردنمون مدت زمانی داره؛ ینی ممکنه من یه مدت به عقیده ای باور داشته باشم اما بعد از مدتی به این نتیجه برسم که در موردش اشتباه میکردم. آدمیزاده دیگه! این وسط ممکنه دچار آزمون و خطاهایی هم بشه. در آخر توی وبلاگم مطالب مفیدی رو که از توی اینترنت دیدم و ممکنه به دردم خورده باشه، تجربه هام و چیز هایی که از گفتگو با بقیه یاد گرفتم رو مینوسم. این مطالب ممکنه از دسته بندی های یادگیری، زبان خارجی، کامپیوتر، برنامه نویسی، اجوکیشن، ریاضیات و یه سری مطالب بدرد بخور یا بدرد نخور (!) باشه. همین!

معرفیاولین‌ پستویرگول
دانشجوی پاره‌وقت کامپیوتر، محقق پاره‌وقت روانشناسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید