ویرگول
ورودثبت نام
دانلود عکس از شاتراستوک، فری پیک با DecoDL
دانلود عکس از شاتراستوک، فری پیک با DecoDL
خواندن ۸ دقیقه·۵ ماه پیش

قدرتمند ترین موتور جستجوی عکس

مطمئنم دنیای طراحی شما با این سایت سرچ عکس تغییر خواهد کرد! با من همراه باش.

در عصر دیجیتال امروزی که زمان به یکی از ارزش‌های اصلی ما تبدیل شده، همه‌ی ما به دنبال راه‌های آسان و کم هزینه برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازمان هستیم. موتورهای جستجو نقشی کلیدی در این زمینه ایفا می‌کنند و با استفاده از آنها می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتایج را بدست آوریم. این موتورها با خزیدن در وب‌سایت‌ها و ایندکس کردن صفحات به ما کمک می‌کنند تا دقیقاً آنچه که می‌خواهیم را پیدا کنیم.

اما، شاید برایتان پیش آمده که به دنبال یک تصویر خاص بگردید و ساعت‌ها وقت صرف این کار کنید و باز هم نتوانید آن را پیدا کنید. گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید که در چندین سایت مختلف به جستجو بپردازید، بدون آنکه نتیجه‌ای حاصل شود. خبر خوب این است که ما قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که نیاز به جستجو در چندین سایت را به کلی از بین می‌برد و شما را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان بین 10سایت مختلف به صورت یکجا جستجو کنید.

نام این سایت دکو دی ال است، این سایت تنها یک سایت معمولی نیست؛ یک ابزار هوشمند و قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد هم با استفاده از تصاویر و هم با استفاده از کلیدواژه‌ها به جستجو بپردازید. پس از یافتن تصویر مورد نظر، شما می‌توانید تصویر را تا 8 برابر بزرگ‌تر کنید یا پس‌زمینه آن را حذف کنید و حتی فایل را با کمترین هزینه بصورت آنی و اتوماتیک دانلود کنید.
بیایید نگاهی به نمونه جستجوی زیر بیندازیم و ببینیم چگونه این سایت می‌تواند به راحتی نیازهای شما را برآورده سازد.

من دنبال تصویر منظره زیر بودم و قصد داشتم فایل باکیفیتش رو پیدا کنم و چاپ کنم

بابت همین رفتم به سایت دکو دی ال مراجعه کردم و بعد از ثبت نام تصویر رو در سایت با کشیدن و انداختن آپلود کردم.


خیلی شگفت انگیز بود چون سایت تصاویر باکیفیت تصویرم رو در سایت های مثل شاتراستوک، ادوب استوک، دریم تایمز و حتی آلامی با سرعت بالا، دقیقا خودش رو پیدا کرد.

بله به همین راحتی!
تصویر پایین رو ببینید سایت Decodl حتی تصاویر مشابه این سایت ها رو هم داره نشون میده و ممکنه تصاویر مشابه از خود تصویر جذاب تر باشن و میتونید از اون ها هم دانلود کنید.

بله سایت دکو دی ال سرچ عکس شما رو متحول میکنه و اگر عکسی که به سایت میدید عکس تقریبا خوبی باشه میتونید تمامی المان های اون عکس رو براحتی آب خوردن پیدا کنید و بعدش طراحی تون رو انجام بدید.

حالا بریم چندتا تکنیک برای سرچ بهتر این سایت یاد بگیریم:

به تازگی، یکی از مشتریان طرح خاصی را برای اجرا به من فرستاد و من برای پیدا کردن طرح مشابه، سری به سایت Decodl زدم. این سایت با موتور جستجوی قدرتمند خودش، قابلیت جستجو در بین 10 سایت مختلف را دارد و به من کمک می‌کند تا دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهم پیدا کنم. البته قبل از شروع جستجو، لازم بود که چند تغییر کوچک را در طرح اعمال کنم تا به نتیجه‌ای دقیق‌تر و مطلوب‌تر دست پیدا کنم.

واقعاً باورنکردنی است که چطور این تکنولوژی‌های جدید می‌توانند در صرفه‌جویی زمان و افزایش کیفیت کار ما تاثیر بگذارند!

خب من قبل از آپلود عکس در سایت برنامه فتوشاپ رو باز کردم و طرح رو وارد فتوشاپ کردم، و با استفاده از ابزار Perspective Crop tool مقداری زاویه تصویر را تغییر میدهم و رنگ تصویر را نیز عوض می کنم و نتیجه کار به صورت زیر میشه.

این تصویر رو اگر در سایت آپلود کنم قطعا نتایج بهتری رو میگیرم چون هدف من اون تصویر روی تیشرت بود نه خود تیشرت.

در این مرحله با استفاده از کلیدهای ترکیبی Windows+Shift+S از بخشی از المان مورد نظرم یک اسکرین شات میگیرم یا هر راه حلی دیگه که عکس رو ذخیره کنید تا بشه در سایت آپلود کنید.

حالا وارد سایت Decodl می شم. برای وارد کردن تصویر در این سایت از دو روش زیر می توانم تصویر را آپلود کنم :

  1. روی علامت دوربین که در سمت چپ کادر سرچ قرار گرفته کلیک می کنم و در پنجره باز شده می توانم به یک از دو روش یکی انتخاب فایل و دیگری دریافت از کلیپبورد تصویر خودم را آپلود کنم.
  2. وارد کردن از طریق دکمه های ترکیبی Ctrl+V ( یعنی از همون اسکرین شات قبلی اینجا آپلود میشه)

بعد از آپلود شدن تصویر، سایت شروع به سرچ کردن می کند و در عرض چند ثانیه تصاویر مشابه را برای من نمایش میدهد.

همانطور که مشاهده می کنید سایت تصویر موردنظر را برام پیدا کرد.

تصویر باکیفیت در سایت dreamstime بود، با کلیک کردن روی تصویر، اطلاعات تصویر را میتوانید مشاهده کنید و در صورت کلیک کردن رو دکمه Details یا جزئیات به صفحه جدید منتقل می شوید و در این صفحه می توانید با استفاده از دکمه Download اقدام به دانلود کنید. این سایت در کمتر یک دقیقه لینک دانلود را به صورت اتوماتیک و سریع در اختیار شما قرار می دهد.

حالا فرض کنید عکس باکفیت رو در سایت های اصلی مثل شاتراستوک، فری پیک، ادوب استوک یا ... پیدا نکردید نگران نباشید در قسمت پایین صفحات نیز تصاویر مشابهی که سایت دکو دی ال از طریق گوگل و سایت های دیگر پیدا می کند را میتونید ببینید و اگر تصویر بهتری یا مشابه را پیدا کردید می توانید با کلیک روی دکمه Similar Images دوباره سرچ مجدد انجام دهید و باز نتایج بهتری را پیدا کنید.

و همینطور که مشاهده می کنید سایت Decodl این طرح رو از داخل دو سایت شاتر استوک و ادوبی استوک نیز پیدا کرده و میشه از این دو سایت نیز اقدام به دانلود کنم.

بعد از دانلود کردن طرح طراحی رو شروع کردم و طرح رو با نوشتن متن ها به اتمام رسوندم.

یکی دیگر از امکانات این سایت سرچ بر اساس کلید واژه ها هست که این سایت به غیر از پشتیبانی از زبان انگلیسی زبان فارسی را نیز پیشیبانی می کند و شما می توانید موضوع مورد نظر خود را در کادر سرچ وارد کنید و اقدام به جستجو در بین سرویس دهنده های مختلف کنید.

یعنی نیازی نیست برید در سایت های شاتراستوک، فری پیک، ادوب استوک، وکتیزی، انواتوالمنت تک به تک سرچ کنید و به عکس های اون عبارت خاص تون دست پیدا کنید این سایت مثل یک آچار فرانسه تمامی عکس های اون سایت رو بهتون در لحظه در کمتر از 30 ثانیه نمایش میده!

به عنوان مثال من کلمه خرس پاندا کارتونی رو به فارسی سرچ کردم و این سایت بیش از دو میلیون نتیجه عکس و وکتور برای این موضوع پیدا کرده و برای من نمایش داد.

قطعا بین این عکس ها ایده های جذابی رو میتونید پیدا کنید.

حتی شما میتونید عکس های مشابه یک عکس رو هم با زدن گزینه Similar Images ببینید و سرچ تون رو دقیق تر کنید، یعنی عکس های مشابه این عکس در سایت مثلا شاتراستوک!

از بخش های دیگر و کاربردی این سایت بخش هوش مصنوعی آن است که شما می توانید با استفاده این بخش امکاناتی مانند : بزرگنمایی تا 8X ،وضوح چهره ،حذف پس زمینه را می توانید استفاده نمایید که امکانات این بخش در حال حاضر به صورت رایگان می باشد.

برای کار با این بخش هم می توانید با کلیک کردن روی آیکون دوربین که در سمت چپ کادر سرچ قرار گرفته تصویر مورد نظر را انتخاب کنبد بعد از آپلود شدن تصویر در قسمت زیر تصویر 4 تا دکمه نمایش داده می شود.
AI Scale to 4X
AI Scale to 8X
AI Face Enhance
AI Remove Background

که با کلیک کردن روی هر دکمه عملیات مورد نظر شروع میشه و در کسری از ثانیه لینک دانلود پردازش شده عکس ها در اختیار شما قرار می گیرد.

برای دیدن آموزش کار با بخش بزرگنمایی سایت دکو دی ال می توانید این لینک آموزشی را مشاهده نمایید.

یکی دیگر از بخش های جذاب این سایت خلق تصویر با هوش مصنوعی است که به رایگان میتوانید اگر تصویر مورد نظر خود را در سرچ پیدا نکردید تصویر جذابی را با این سایت خلق کنید.

برای کار با بخش خلق تصویر کافی است ابتدا متن مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس گزینه سبزرنگ AI Generated را بزنید تا سریعا یک تصویر باکیفیت سایت برای شما خلق کند.

تصویر زیر با هوش مصنوعی دکو دی ال خلق شده است.

پس بطور خلاصه از مزیت های سایت دکو دی ال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرچ سریع در لحظه بر اساس تصویر در 10 سایت حرفه ای عکس
  • سرچ متنی در لحظه در بین بهترین سایت های معروف عکس
  • تنوع سایت مختلف برای دانلود تصویر (در حال حاضر 19 سایت رو پشتیبانی میکنه)
  • سایت های پشتیبانی عکس : Shutterstock , Adobestcok, Freepik, Envato elements, Vecteezy, Istockphoto, Depositphotos, Dreamstime, 123rf, Vectorstock, Alamy, YellowImages, Flaticon, Iconscout
  • دانلود فوتیج (فیلم کوتاه) از سایت های معروف دانلود فوتیج با دو کیفیت HD و 4K
  • سایت های پشتیبانی فوتیج (فیلم) : Shutterstock video, Freepik video, Adobestock video, Istock video, Motion Array
  • سرعت بالا در دانلود عکس
  • دانلود اتوماتیک و آنی عکس های شاتراستوک، فری پیک و ادوب استوک و ....
  • قیمت های ارزان و بسیار مناسب
  • کاهش زمان سرچ شما در پیدا کردن تصویر
  • خلق تصویر با هوش مصنوعی
  • بزرگنمایی 8 برابری رایگان تصاویر
  • حذف پس زمینه رایگان با هوش مصنوعی
  • وضوح چهره رایگان با هوش مصنوعی
  • و از همه مهم تر نیاز نداشتن به فیلتر شکن برای جستجو و دانلود از سایت های استوک

امیدوارم از این مطلب استفاده کامل را ببرید و مثل من دنیای طراحی و پیدا کردن عکس تون متحول بشه.


سرچ عکسموتور جستجوجستجوی تصویرهوش مصنوعیافزایش کیفیت عکس
بزرگترین و حرفه ای ترین وبسایت دانلود ارزان، اتوماتیک و سریع عکس های استوک (شاتراستوک، فری پیک، ادوب استوک و 19 وبسایت دیگر) در ایران Decodl.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید