ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین رضایی
امیرحسین رضایی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه گارانتی پارس سامتل

سلام، امروز میخوام درمورد گارانتی همراه پخش اینده / پارس سامتل قشم / همراه خدمات خاورمیانه صحبت کنم، این سه نام های دیگر شرکت پارس سامتل قشم است.

من ی گوشی آنر 9 ایکس گلوبال، اسفند سال 98 از دیجیکالا با گارانتی 18 ماهه همراه پخش آینده خریداری کردم.

گوشی خوبی بود ولی انتظارات من رو براورده نکرد، همچنین بعد از حدود 10 ماه از خرید، گوشه های بالای السیدی نقطه های زرد تشکیل شد و بعد از چند هفته، کل چسب السیدی از بدنه جدا شد و حالا باید السیدی رو با چسب شیشه ای نگه میداشتم.

به این فکر افتادم که گوشیم رو به خدمات پس از فروش همراه پخش آینده ارسال کنم.

بعد از تعطیلات فروردین 1400 ، با گارانتی همراه پخش آینده تماس گرفتم و آدرس رو برای مراجعه حضوری ازشون گرفتم.

بعد از چند روز ، به شرکت همراه پخش آینده ( پارس سامتل قشم) رفتم

متریال بسیار زیبای شرکت و برخورد خوب از نقاط قوت این شرکت بود.

جلو رفتم و گوشیم رو تحویل دادم، بدون اینکه حرفی از پوشش های گارانتی زده بشه یا بگن که تحت پوشش گارانتی نیست، تمامی مشکلات حتی رنگ رفتگی و خط و خش را نیز یادداشت کردند و به بنده یک رسید تحویل گوشی دادند و گفتند بعد از یک هفته کاری اماده میشود.

بعد از 2 روز کاری، با بنده تماس گرفته شد و اعلام کردند که موبایل بنده آماده تحویل است.

بنده با تعجب به محل شرکت مراجعه کردم، فکر نمیکردم گارانتی ای در ایران وجود داشته باشد که انقدر سریع و با کیفیت کارش را انجام دهد.

پس از تحویل گرفتن گوشی ، متوجه شدم تمام قطعاتی که حتی ذره ای افت کرده اند نیز تعویض شده و تمامی قطعات اورجینال است.

همچنان دو ماه از گارانتی بنده باقیست و امیدوارم مشکلی برای قطعات تعویض شده پیش نیاید.

این بود تجربه من از شرکت پارس سامتل قشم ، که از نظر من بهترین شرکت گارانتی کننده ایران هستند.

پارس سامتل قشمهمراه خدمات خاور میانههمراه پخش آیندهگارانتیگارانتی موبایل
امیرحسین رضایی هستم، 17 ساله از تهران، برنامه نویس وب، وردپرس ، بک اند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید