ویرگول
ورودثبت نام
Dyako
Dyako
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

پسر جذاب کیست؟


چند وقت اخیر زیاد دنبالش گشتم،

رفتم تو پارکا و با چشم خودم دیدم،

از بقیه سوال پرسیدم و جمع بندیش اینجاست!




سریع بریم سر اصل مطلب!

از نگاه یه بانو ایرانی پسر جذاب این ویژگی ها رو داره:



  • موی فر (الزامی)


آقا از اهمیت این گزینه هرچی بگم کم گفتم اصلا شما موی فر داشته باش 60 درصد مسیر جذابیت رو طی کردی!!!


به روایت تصویر
به روایت تصویر




  • تیپ لش (الزامی)


دوستان اینم خیلی مهمه 20 درصد هم این تاثیر داره و خب تقریبا بیشترمون تو این مشکل نداریم و از اهمیتش آگاهید.

حقیقتش منظورم این نبود اما اینو پیدا کردم :/
حقیقتش منظورم این نبود اما اینو پیدا کردم :/




  • قد بلند و دست با رگ برجسته


از اهمیت قد دیگه چیزی لازم نیست بگم همه خبر دارید اما رگ چیزیه که درکنار قد هم مهمه?

واقعا نمیدونم چرا اما رو 90 درصد بانو های ایران زمین جوابه.


بله.
بله.




  • سیگار، مشروب و غیره


به این کار ندارم که یه سری افراد با سیگار کشیدن و انجام کارای مزخرف احساس میکنن بزرگ شدن و خودشونو نابود میکنن، اما اینم جوابه!

ما که تو این مورد کم میاریم بمولا چون خودم به شخصه حالم از سیگار بهم میخوره.

اون نوشیدنی حرام دیگه رو هم یه بار خوردم خوشم نیومد؛ قلیون هم مشکل ندارم استفاده میکنم تفریحی سالی دو یا سه بار ولی زیاده روی واقعا اشتباهه??




  • لاشی باشید!


آقا نمیدونم چه داستانیه اما هرچی لاشی باشید و دل بانو های ایران زمین رو بیشتر بشکنید جذبه بیشتری دارید!!!

هم سوال پرسیدم و هم خودم دیدم.


تو اینم کم میارم!
تو اینم کم میارم!






قفلی این روزام:

تقدیم بهتون :)))
تقدیم بهتون :)))



تا درودی دیگر بدرود!

پسر جذابجذابیتزناناستایللاشی باشید
اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را، به عالمی نفروشیم مویی از سرِ دوست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید