ویرگول
ورودثبت نام
DrJFR
DrJFR
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سرور ایرانی سمپ

سلام و درود.
بنده دکتر JFR هستم و این اولین مطلب من در ویرگول هست.
واسه چی دارم املایی حرف میزنم؟!

بگذریم xD.

همونطور که میدونید کمپانی راکستار، برای بازی GTA V بخش آنلاین گذاشته و غیر از اون، با برنامه ی FiveM میتونیم به سرور رول پلی(RP) متصل شیم و از بازی آنلاین با رفیقامون لذت ببریم.
اما خب..

همونطور که میدونید GTA V سیستم نسبتا خوبی میخواد و متاسفانه خیلیا(مثل خودم |:) از سیستم خوب بهره مند نیستن. و به همین خاطر دنبال یه بازی مثل GTA V میگردن که بشه اون رو آنلاین تجربه کرد.
چاره ی شما اینجاس!
خب، راکستار به غیر از FiveM و GTA Online، یه بازی آنلاین دیگه هم داره به اسم (San Andreas Multi Player). یا به عبارت مخفف (Samp). همونطور که از اسمش معلومه، این بازی GTA Sa Online هست.
شما فقط باید بازی GTA Sa رو نصب کنید! که برای کامپیوترش حدود 3 گیگ هست.
لینک بازی GTA Sa: https://dl.magbazi.com/Pc/open-world/Grand.Theft.Auto.San.Andreas-DODI_www.MaGBazi.ir_.rar
بعد از نصب بازی روی کامپیوترَ، نوبت به نصب سمپ میرسه

لینک دانلود سمپ: https://gamedl.tehrangaming.com/TehranGaming_Samp0.3.7.rar

خوب. وقتی نرم افزار سمپ رو باز کنید، از شما محل نصب بازی رو میخواد، پس از انتخاب محل نصب، شما میتونید با کلیک راست و انتخاب گزینه ی Add To Fovorites و وارد کردن ip سرور، سرور مورد نظرتون رو اضافه کنید.
البته این رو در نظر داشته باشین که در فیلد Name باید اسمتون رو وارد کنید.
حالا به شما چندتا سرور رو پیشنهاد میدم که از بهترین سرور های ایران حساب میشن.

سرور تهران گیمینگ از نظر کیفیت بهترین سرور سمپ ایران
آی پی: tgsamp.ir:7777

سرور آرساکیا گیم از نظر تعداد پلیر بهترین سرور سمپ ایران

آی پی: AGSA.ArSaCiA.iR

سرور خودم که تازه درستش کردم، با گیم مود تهران گیمینگ

آی پی: tgsamp.ir:8913

خوشحال میشم به سرور منم سر بزنید.

خب.

این مقاله تموم شد.

تا درودی دیگر، بدرود...

gta vسرورسرور سمپgta onlineبازی آنلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید