ویرگول
ورودثبت نام
دکتر یاسر عسکری سبزکوهی
دکتر یاسر عسکری سبزکوهی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کوچک کردن بینی با پلاسما...

کوچک کردن بینی با پلاسما...سراب زیبایی!


دوستان خوب من، سلام و درود...


توی بیمارانی که به من مراجعه میکنن تعداد قابل توجهی راجب کوچک کردن بینی با پلاسما سئوال میپرسن...واقعا قبل از پرداختن به موضوع اصلی، اینو بگم که خیلی از سودجویی هایی که صورت میگیره بخاطر ناآگاهی ماست...پس چه بهتر اینکه قبل از انجام هر عمل زیبایی به اندازه کافی راجبش اطلاعات کسب کنیم.

اما برسیم به پلاسما و کوچک کردن بینی! پلاسما یک تکنولوژی جدیده که اخیرا به حیطه پوست وارد شده و خیلی روش تبلیغات شده و از اونجایی که ما ایرانی ها بیشتر تصمیماتمون رو بر اساس تبلیغات میگیریم تا واقعیت، هر چیزی که توی تبلیغات راجب پلاسما و تکنولوژی اون به خوردمون دادن چشم بسته قبول کردیم. دوستان من! پلاسما یا به قول بعضی از مراجعین، پلکسر ! که در واقع اسم یکی از مارکهای معروف دستگاه پلاسماست...فقط و فقط میتونه ضایعات کوچک پوستی و چین و چروکهای ظریف رو از بین ببره.....به هیچ وجه و باز هم تاکید میکنم به هیچ وجه اثری در کوچک کردن بینی نداره، ازتون خواهش میکنم گول این تبلیغات رو نخورید! تنها کاربردهای مؤثر پلاسما که بعنوان یه متخصص پوست میتونم بهتون معرفی میکنم درمان چروکهای ظریف، منافذ باز صورت، درمان نسبی پوست اضافه پلک و درمان خالها و ضایعات کوچک پوستی هست....اینکه بینی رو با پلاسما کوچک کنن فقط و فقط تبلیغات و یا به عبارت بهتر سودجویی هست. امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشد و با نگاه ریزبین تری به تبلیغات این مدلی! توجه کنین.

پلاسمای بینیمتخصص پوست
پزشک متخصص پوست و مو علاقه مند به نوشتن و هنر و طبیعت http://doctor-poost.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید