ویرگول
ورودثبت نام
Drake
Drake
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چند تکنیک برای افزایش تمرکز

سلام من P.Hهستم مرسی که مطالبم رو مطالعه میکنید و نظر میدید و لایک میکنید 
امیدوارم تا اینجا محتوای خوبی براتون نوشته باشم
خب می خوایم به بحث تمرکز برسیم
به نظرتون تمرکز چیه؟
خب بذار یه مثال براتون بزنم 
 همین خورشید خودمون نورش در حالت عادی چیزی رو نمی سوزاند (جدا از اون جنگلا که دارن تو اتش میسوزن)اما ما وقتی ذره بین میگیریم دستمون بسیار شیک و مجلسی می تونیم یه خونه رو به آتش بکشیم 
ذره بین درواقع داره نور رو متمرکز میکنه و این همون کاریه که تمرکز میکنه
خب راه کارش چیه؟
واسا الان میگم:  1.از کار کردن در محیط شلوغ بپرهیزید ❌
2.گوشی موبایل خود را کنار بگذارید ?(بقیه رو انجام ندادید مهم نیست ، این لامصب رو حتما انجامش بدید?)
3.از انجام دادن چند کار به طور هم زمان پرهیز کنید⛓(البته آقایون نمی تونن چند کار رو هم زمان انجام بدن و یک قدم از بانوان جلو تر هستن?)
4.از کار هایی که باید انجام دهید ، یک لیست تهیه کنید ?
5.کار های خود را اولویت بندی کنید?
6.برای جلوگيري از خستگی استراحت کنید?(نه که بری از صبح تا شب خودتو بندازی رو مبل و بگی دارم خستگی در می کنم، به اندازه باشه!)





بدر?❤?
سلام من P.Hهستم مرسی که مطالبم رو مطالعه میکنید و نظر میدید و لایک میکنید امیدوارم تا اینجا محتوای خوبی براتون نوشته باشم خب می خوایم به بحث تمرکز برسیم به نظرتون تمرکز چیه؟ خب بذار یه مثال براتون بزنم همین خورشید خودمون نورش در حالت عادی چیزی رو نمی سوزاند (جدا از اون جنگلا که دارن تو اتش میسوزن)اما ما وقتی ذره بین میگیریم دستمون بسیار شیک و مجلسی می تونیم یه خونه رو به آتش بکشیم ذره بین درواقع داره نور رو متمرکز میکنه و این همون کاریه که تمرکز میکنه خب راه کارش چیه؟ واسا الان میگم: 1.از کار کردن در محیط شلوغ بپرهیزید ❌ 2.گوشی موبایل خود را کنار بگذارید ?(بقیه رو انجام ندادید مهم نیست ، این لامصب رو حتما انجامش بدید?) 3.از انجام دادن چند کار به طور هم زمان پرهیز کنید⛓(البته آقایون نمی تونن چند کار رو هم زمان انجام بدن و یک قدم از بانوان جلو تر هستن?) 4.از کار هایی که باید انجام دهید ، یک لیست تهیه کنید ? 5.کار های خود را اولویت بندی کنید? 6.برای جلوگيري از خستگی استراحت کنید?(نه که بری از صبح تا شب خودتو بندازی رو مبل و بگی دارم خستگی در می کنم، به اندازه باشه!) بدر?❤?

سلام من P.Hهستم

مرسی که مطالبم رو مطالعه میکنید و نظر میدید و لایک میکنید
امیدوارم تا اینجا محتوای خوبی براتون نوشته باشم
خب می خوایم به بحث تمرکز برسیم
به نظرتون تمرکز چیه؟
خب بذار یه مثال براتون بزنم
همین خورشید خودمون نورش در حالت عادی چیزی رو نمی سوزاند (جدا از اون جنگلا که دارن تو اتش میسوزن)اما ما وقتی ذره بین میگیریم دستمون بسیار شیک و مجلسی می تونیم یه خونه رو به آتش بکشیم
ذره بین درواقع داره نور رو متمرکز میکنه و این همون کاریه که تمرکز میکنه
خب راه کارش چیه؟
واسا الان میگم:

1.از کار کردن در محیط شلوغ بپرهیزید ❌
2.گوشی موبایل خود را کنار بگذارید ?(بقیه رو انجام ندادید مهم نیست ، این لامصب رو حتما انجامش بدید?)
3.از انجام دادن چند کار به طور هم زمان پرهیز کنید⛓(البته آقایون نمی تونن چند کار رو هم زمان انجام بدن و یک قدم از بانوان جلو تر هستن?)
4.از کار هایی که باید انجام دهید ، یک لیست تهیه کنید ?
5.کار های خود را اولویت بندی کنید?
6.برای جلوگيري از خستگی استراحت کنید?(نه که بری از صبح تا شب خودتو بندازی رو مبل و بگی دارم خستگی در می کنم، به اندازه باشه!)





بدرود?❤?



افزایش تمرکزراه کارتکنیک
‏راستش من خیلی کار دارم هنوز، خیلی چیزا هم برای از دست دادن دارم ولی اگه بهم بگن همین الان میتونی چشماتو ببندی و دیگه بیدار نشی با آرامش تمام چشمامو میبندم :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید