ویرگول
ورودثبت نام
EMO
EMO
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

احراز هویت الکترونیک یک مشکل نادیده گرفته شده

سلام خواستم در سامانه ثنا قوه قضاییه ثبت نام کنم تمام مراحل رو که رفتم رسیدم به احراز هویت الکترونیک چند تا شرکت بود که خدمات احراز هویت الکترونیک رو ارائه میداد من دو تا شونو تست کردم هر دو از تست من رد شدند با این همه ادعا در مورد هوش مصنوعی و ... حالا دلیل خطا این بود که تصویر من با تصویر موجود در بانک اطلاعاتی ثبت احوال یکی نبود در واقع هیچ هوش مصنوعی وجود ندارد فقط تطابق تصویر است برای مثال اندازه ها و زاویه های صورت که در فیلمها و سریالهای پلیسی برای تشخیص چهره استفاده میکنند در اینجا وجود ندارد همه کشک است

به ناچار رفتم دفتر خدمات قضایی ، در آنجا به راحتی با اسکن عکس کارت ملی و گرفتن امضاء احراز هویت شدم. به همین راحتی

خلاصه مسئولین و عزیزانی که فکر میکنند به به چه پیشرفتی کرده ایم به هوش باشند که خبری نیست

سامانه ثناقوه قضاییهسامانه سجاماحراز هویت الکترونیکیامضای الکترونیک
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید