ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه کریمی
فاطمه کریمی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

داستان‌های من و کلاس کارآفرینی


معرفی slideshare به عنوان منبعی خودآموز

این بستر، مطالب رو در قالب پاورپوینت ارائه میده( البته طی جست‌وجوهای مختلف متوجه شدم گاها از فایل‌های وُرد و ... نیز به این نام یاد میشه.)

این منبع خودآموز کمک می‌کنه تا اطلاعات جامعی درمورد موضوع مورد مطالعه به‌دست بیاریم.

حُسنش نسبت به ویکی پدیا یا سایت‌های دیگه بنظر من اینه که مطالب در حدی خلاصه مطرح شده و در صورت تمایل میتونیم بیشتر درموردش تحقیق کنیم.

نکته‌ی دیگه ای که منو جذب این منبع خودآموز کرد این بود که از نظر دیداری، راحت‌تر میشه با موضوع ارتباط گرفت و گاها از قابلیت‌های پاورپوینت استفاده میشه که متن رو از حالت یکنواخت خارج میکنه.

و در نهایت اگر slideshare به صورت حرفه‌ای تهیه شده باشه میتونید سریعا به بخش مربوطه از موضوع برید.

اولین slideshare که من ازش استفاده کردم برمیگرده به حدود 8 سال پیش، اما اخیرا slideshare با موضوع هوش مصنوعی رو مطالعه کردم که با شما هم به اشتراک میذارم.

لینک سایت: /https://www.prozheha.ir/9740

فاطمه کریمی

تکلیف اختیاری ( شماره16)

مورخ: 18/2/1401

slideshareمنبع خودآموزهوش مصنوعی
دانشجوی رشته مهندسی صنایع_ مشاور تحصیلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید