ویرگول
ورودثبت نام
ابراهیم خلیلی
ابراهیم خلیلی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

ایستگاه آخر

اومدن من به ویرگول با یک تماس شروع شد :

" سلام ابراهیم جان. علی آجودانیان هستم، ویرگول. خوبی؟ "

و این شروع ماجرا بود.

بعد از دو جلسه مذاکره، وقتی به قول علی با همدیگه‌ هم دما شدیم، قرار شد من به تیم اضافه بشم و در یک چهارشنبه بهاری، ساعت 10 صبح با همکاران جان آشنا شدم.


طبق پلن توافق شده، قرار بود در کنار کارهای روابط عمومی، کارهای مربوط به فروش رو هم انجام بدم. بعد از حدود یک هفته، کار رسمی من در ویرگول شروع شد.

چراکه مطمئن بودم که ویرگول با محبوبیتی که داره در کنار استراتژی ها و پیگیری‌های من، نتیجه خوبی رو به ارمغان میاره.

در ابتدای همکاری، مهمترین تصمیم، جذب سرمایه جدید ویرگول بود که سعی کردیم با بهترین شیوه به همه اطلاع رسانی کنیم.


در اواسط سال درست در اوج مذاکرات، حوادث اعتراضات مهرماه به وجود اومد و حسابی همه چیز بهم ریخت. حال بد جمعی و وضعیت نابسامانی که در جامعه حاکم شد، در کنار اختلالات اینترنت و ... همه باعث شد در مسیرمون کمی توقف داشته باشیم.

در بازه همکاری من، چند تجربه مثبت در ویرگول رقم خورد:

• جذب سرمایه جدید

• مذاکره مستقیم با شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلف از شرکت های تبلیغاتی و کارگزاری‌های شرکت‌های حوزه گردشگری گرفته تا FMCG، شرکت های حوزه بازار مالی و...

• راه اندازی بنرهای تبلیغاتی در ویرگول

• فروش تلفنی سرویس های ویرگول

• فستیوال کتاب

• ویرگول بیزینس

من بعد از حدود دو سال در کنار بهترین ها، کارم رو با هدف تجربه‌های جدید در سازمان‌های دیگه در نقش مدیر مارکتینگ و نقش کوچ پایان میدم.

در پایان، در ایستگاه آخر، از همه دوستانم در ویرگول که با همدلی و همکاری لذت بخشی در این مسیر هم راه بودیم، کمال تشکر رو دارم.

از خدای بزرگ برای همه ی این عزیزان آرزوی سلامتی و آرامش دارم.


علی آجودانیان

علی حداد کار

پیمان امیدی

احسان راستا

علی کایدیان

میلاد سلیمانی

زهرا خوب بخت

محبوبه کهن زاد

علی رضا سوران

ابوالفضل فتاحی

جمال احمدی

امیدوارم ویرگول عزیز و تیم دوست داشتنیش همیشه موفق و پیروز باشه.


ویرگول خونه همیشگی من...

بازار مالیروابط عمومیابراهیم خلیلیکوچینگمنتورینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید