ویرگول
ورودثبت نام
فآطمه
فآطمه
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

تیک آف ۱۸ سالگی

《هوالنور》

۱۸ سالگی عزیز سلام!

حرف های ناگفته ی زیادی دارم...

آنهایی که گفتنی ست، امید که به تحریرِ قلم درآیند!

.

راستش این روزها حالم بهتر است، بیشتر میدانم که نمی دانم... و می دانم که باید بدانم و گام هایم در مسیر تندتر شده است!

هنوزهم گه گاهی تسمه پاره می کنم(خسته می شوم و درمانده...)، ولی از تلِ آشفتگی های ۱۷ سالگی خبری نیست، آرامتر و مطمئن تر شده ام..

اما!

[آیا آرامی بی قرار شنیده ای؟]

هربار که احساسی در من می شکفد گویی دوباره متولد شده ام...
حال و هوایم عطر مسرت بخشِ هدف گرفته است، تغییر مسیر داده ام و ترس و امید را آمیخته به هم رویِ شانه هایم حمل میکنم؛

با مرور خاطره ها، بال پروازی به وسعت آسمانِ گذشته، وجودم را به تماشایِ تجربه ها فرا می خواند... و من هربار در دشتِ داشته هایم، گل های تازه ای می یابم!

آدم هارا... بیشتر میخواهم، بیشتر می بینیم، بیشتر می خوانم، بیشتر...

و اشتیاقم به دیدن، به سکوت، هنوز به وفور با من است...

فی المجموع منِ امروز گرچه ناچیز و حقیر، در دنیایِ جدیدی سیر می کند و هرلحظه قلبش را بی قرارتر می یابد...

[کنکور 30 دی ماه_ روز جمعه]

بی خیالیم اینبار بیشتر از همیشه گل کرده بود...

چهره هایِ اطرافم اکثرا آشفته و مضطرب بودند، اما من نه!!

گویی برای بازدیدی علمی راهیِ دانشگاه میشدیم...

مطمئن بودم نتیجه ی چندان خوبی از کنکور دی در انتظارم نخواهد بود، پس چندان به آنچه خواهد شد اعتنایی نکردم، اما تلخیِ تجربه یِ سین زدن و جواب ندادن همیشه با من می بماند:/

اینکه شروع ۱۸ سالگی ام مقارن با کنکور بود روزنه ای متفاوت برایِ نگرشی تازه شد؛ امید که بابِ دردی درمان دهنده شود:))

حسینیه ی ثارالله_شنبه های انتظار (سوپرایز تولد من و لادن)
حسینیه ی ثارالله_شنبه های انتظار (سوپرایز تولد من و لادن)

{سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم}

و شروعی دوباره...《بسم الله》

کنکورامیدتولدسالگی18 سالگی
او دل به ماندن نسپرده است و حیات دنیا را سفری می‌بیند كوتاه، از مبداء تولد تا مقصد مرگ🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید