ویرگول
ورودثبت نام
Elahe.nassiri13
Elahe.nassiri13
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

"دانش رفتار مودبانه با مشتری ، بهترین تبلیغ است"

"دانش رفتار مودبانه با مشتری ، بهترین تبلیغ است"

نمیدونم دقیقا چه زمانی بود که این جمله رو توی یه مجله نه چندان مهم دیدم و چند لحظه روش مکث کردم و خاطرات خوب و بدی که از خرید کالا و دریافت یک سری خدمات داشتم و با خودم مرور کردم.واقعا تو دنیای امروز چقدر تبلیغات پر زرق و برق و پر هزینه برای جذب ما ادم ها به سمت یک کالای خاص، یک رستوران یا باشگاه خاص و گرایش به یه خط فکری خاص موثرن؟!

اواخر سال 00 بود که بعد یک دوره سخت پاندمی و خسته از مریضی و حواشی و حال خراب تصمیم گرفتم یه دستی به سر و روی ماشین که ماهها تو پارکینگ خونه خاک خورده بود ، بکشم.هر کسی که ماشین داره خوب میدونه که نصف تمیزی و زیبایی ماشین به تمیزی صندلیاشه که فضای بیشتری از اونو اشغال کرده .خلاصه با سرچ "خرید روکش صندلی سمند" و کلیک رو اولین سایت پیشنهادی رفتم و از بین چندین طرح و مدل که تو سایت هایکو بود ، دقیقا همون طرح روکش فابریک خودمو انتخاب کردم و برامم خیلی جالب بود که دقیقا روکش دوم همون طرح هم موجود بود .

نصب تمیز و فیت روکش من
نصب تمیز و فیت روکش من


حاضرم قسم بخورم که اگه با سرچ اینترنتی به نتیجه نمیرسیدم هیچوقت بعنوان یک خانم نمیتونستم به مغازه روکش فروشی برم و خرید خوبی کنم.اصلا یه سری اجناس و باید اینترنتی و بدون کمترین دردسر خرید و تمام.

یه ربع بعد ثبت سفارش و تکمیل اطلاعاتم یه آقای محترمی تماس گرفت و از قطعی بودن سفارشم پرسید و هماهنگی برای نصب روکش و انجام داد.

بازم از عجایب روزگاره که میتونی راحت رو مبلت لم بدی تا بیان و راحت روکش ماشینتو نصب کنن…یه زمانی فکر میکردم فقط واسه یخچال و لباسشویی نصاب میاد خونه …خخخخخ

روکش صندلی سمند من
روکش صندلی سمند من


خلاصه بعد نصب یه نگاهی به داخل ماشینم انداختم و یه به به جانانه به خودم گفتم… نصاب ماهر و مودب و کار بلد این داستان در اخر دستشو کرد تو جعبه روکشی که برام نصب کرده بود و یه کتابچه به اسم خاطرات کودکی بهم داد که تمام نوستالژی های دهه 60 و 70 زندگیم بود.بعد رفتن نصاب خیلی فکر کردم که یه فروشگاه اینترنتی تو زمینه فروش روکش دوم صندلی ماشین چرا باید همچین هدیه ارزشمند و حال خوب کنی به مشتریاش بده بعد رسیدم به همون جمله که "داشتن رفتار مودبانه با مشتری ، بهترین تبلیغ است" حالا این رفتار مودبانه میتونه در ارتباط با فروشنده و نصاب باشه که کاملا با صبر و حوصله کارای من مشتری رو انجام دادن و هم میتونه در ارتباط با جنس و کیفیت روکش باشه که باید مشتری رو راضی کنه و هم میتونه در ارتباط با همین هدیه ارزشمندی باشه که به من هدیه دادن .احترام به احساس مشتری …

واقعا تبلیغ جار زدن اینکه من بهترینم …جنس من بهتره…خط فکری و راه من درست تره و ازین تیپ شعارای کلیشه ای نیست ….تو دنیای مدرن امروز اینا جواب نمیده

تو دل هر حرکت هوشمندانه ای که برای جلب رضایت مشتری انجام میشه یه تبلیغی نهفته که مشتری رو سریع جذب و ازش نگهداری میکنه …

خرید روکش صندلی خودروتجربه یک خرید خوبنصب در محل شماروکش صندلی هایکورضایت مشتری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید