ویرگول
ورودثبت نام
Elahe.nassiri13
Elahe.nassiri13
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

سختی خرید قطعات فنی خودرو برای خانم ها...

خانم ها در خرید….

یه دیدی وجود داره در مورد تفاوت بین زن و مرد که میگه زن و مرد هیچ تفاوتی با هم ندارن و تنها تفاوت بین زن و مرد تو زور بازوی مرداست که همینم بارها از سمت سازمان جهانی حقوق بشر نقض شده…خخخخخخ

البته جدای شوخی در کنار تفاوت های چشمگیری که این دو جنس دارن از نظر من یکی از تفاوت های مهم زن و مرد در زمینه ی خرید کردن هست ….

مثلا چطور ممکنه خانمی که به عمرش دریل دستش نگرفته بتونه تحلیل های فروشنده رو راجع به ضخامت مته ارزیابی کنه و چیزی که میخواد و بخره یا مثلا چطور میشه رفت تو مغازه و گفت سلام آقا دنده فلایویل و دلکو ماشینم خراب شده و یا شیر برقی کنیستر ماشین و باید عوض کنم !!!

هرچند که تو این دوره خیلی از خانم ها تو بعد فنی قوی تر از آقایون هم ظاهر شدن ولی باز هم خیلی از خانم ها مثل خودم هستن که برای خرید کالاهایی که دانش فنی و تخصصی میخواد دچار مشکلاتی هستن و فروشنده ها هم اصولا وقت کافی برای معرفی و گفتن همه مشخصه های جنس خودشونو ندارن تا یه خرید خوب و رضایت بخش اتفاق بیفته.

در نتیجه بیشتر خانم ها ترجیح میدن که برای خرید کالاهایی که اطلاع کافی ازش ندارن بصورت مجازی و آنلاین اقدام کنن.چون با یه سرچ ساده تو اینترنت کلی اطلاعات تازه بدست میارن ، از نظر بقیه مطلع میشن و راحت تر خرید میکنن.

من خودم برای خرید روکش صندلی ماشینم اطلاعاتی نداشتم اما وقتی تو اینترنت سرچ کردم "خرید بهترین روکش صندلی " کلی سایت و فروشگاه اینترنتی برام باز شد که با رفتن تو اولین سایت با دیدن محصولات متنوع و توضیحات کامل هر کدوم و با خوندن نظرات کاربرا راحت تر تونستم خرید خودمو انجام بدم.

من واقعا نمیدونستم آپشن های یک روکش صندلی خودرو باید چه چیزی باشه که یه خانم از فروشنده تقاضا کنه که بهترین روکش صندلی و بهش بده …اطلاعات لازم راجع به طرح و رنگ ، نوع و جنس ، کیفیت و الگو …..

خوب مشخصه کسی که متخصص تواین زمینه هست میتونه به آدم کمک کنه و از تجربیات بقیه که از اون محصول استفاده کردن مطلع بشه …

و جالبه همین سایت هایکو که من ازشون خرید کردم برای نصب روکش به محل کارم اومدن و من بدون اتلاف وقت براحتی تونستم روکش ماشینمو نو کنم .

یه وقتایی چشم تو چشم نبودن با فروشنده آدم و به تصمیم گیری بهتری تو خرید میرسونه و همین خرید آنلاین و انقدر جذاب کرده…

روکش صندلی هایکو با دادن اطلاعات مفید در مورد انواع روکش صندلی ، نحوه برش و الگو، جنس و کیفیت ، نحوه نگهداری و خدمات نصب اون ، همه و مخصوصا خانم ها رو به سمت خرید بهترین روکش صندلی خودرو بصورت مجازی راهنمایی میکنه تا در نهایت از خرید خودتون مطمئن باشید ...

اتلاف وقتحقوق بشرروکش صندلیفروشگاه اینترنتیخرید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید