ویرگول
ورودثبت نام
الی
الی
خواندن ۲ دقیقه·۱۳ روز پیش

دوباره پرسشنامه

بازم پرسشنامه😁

خب من سه روز هیچ پستی ننوشتم باورتون میشه؟ همین چند دقیقه پیش پست مدرسه نوشت رو نوشتم برای جبران پست ننوشتنم😁؟شاید.....


  1. زندگیتان را در هشت کلمه توصیف کنید. ویرگول.شنا.تنهایی واقعی.تعاملات مجازی.خانواده
  2. شعار یا ضرب‌المثلتان چیست؟ شعار خاصی ندارم ولی اگه بخوام یه حرفی رو به عنوان شعار در نظر بگیرم جمله زیبای عکس نمایه ام رو در نظر میگیرم
  3. چه توصیفی از شادی حقیقی دارید؟ رها کردن گذشته،تلاش برای آینده،تمرکز روی زمان حال،رسیدن به آرزوی گذشته
  4. بزرگترین ترستان چیست؟از خیلی چیزها میترسم
  5. اگر می‌توانستید در این لحظه هرجای دنیا در کنار هر کسی که دلتان می‌خواست باشید، کجا و چه کسی را انتخاب می‌کردید؟ جاش فرق نمی کرد اما دوست های کلاس ششمم رو انتخاب میکردم😁
  6. موردی هست که از انجام دادنش خیلی پشیمان باشید؟بله رفتار هایی که پارسال با همکلاسی هام داشتم
  7. کدام شخصیت زنده را بیش از همه تحسین می‌کنید؟ خانوادم(مخصوصا مادرم)رو چون همیشه با وجود مشکلات شون به من و خواهرم کمک و محبت کردن
  8. بزرگترین موفقیتتان چه بوده؟ شاگرد ممتاز شدنم کلاس سوم(اشاره به چیزی میکنم که تو پست چالش هفته:اسم و رسم هم ازش گفته بودم)
  9. بزرگترین عیبتان چیست؟عدم مهارت کنترل خشم
  10. بهترین ویژگیتان چطور؟ هوشم:)
  11. اگر می‌توانستید یک فرد یا موجود دیگری باشید، چه چیزی را و چرا انتخاب می‌کردید؟من فردی که هستم رو دوست دارم اما به فرض این که منی که الان شکل گرفته نبود و می تونستم هر کسی باشم خواهرم میشدم(به اینم تو پست پرسشنامه ایلدا اشاره کردم)
  12. پررنگ‌ترین ویژگی‌ای که از شما به چشم می‌آید؟زودرنجی
  13. چه چیزی بیشتر از همه کفرتان را در می‌آورد؟نمیدونم فک کنم اینکه هیچوقت دیده نشدم با استعداد و هوشی که داشتم....
  14. سه ویژگی شخصیتی که برایتان خیلی مهمند؟ مهربانی،دوست داشتن خانواده بیشتر از هرچیز،وفا به قول
  15. توصیه‌تان به دیگران؟هیچوقت با کسی بیخودی بد نباشید،خشم خود را بر سر دیگران خالی نکنید و گرنه تنها می مونید
پرسشنامهالنا شادمان
🙃🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید