ویرگول
ورودثبت نام
الی
الی
خواندن ۱ دقیقه·۱۳ روز پیش

مدرسه نوشت.1

سلامممممم خوبین

بالاخره پست جدید😁

از این به بعد قراره تا آخر سال تحصیلی(تموم شدن امتحانات طاقت فرسا ی خرداد)چندین مدرسه نوشت بنویسم

برای این پست کلی عکس آماده کردم اما نمی تونم عکس بزارم(اونایی که نمی تونن عکس بزارن بگن چون نمیدونم باگ ویرگوله یا گوشیم)



خب تابستون داره تموم میشه دوهفته دیگه مدرسه شروع میشه و من میرم تو فاز خوندن(برای شرکت تو تیزهوشان باید معدل هشتم و فک کنم نهمم بالای ۱۹بشه)نوشته هام نسبتا کم میشه اما هستم فک نمیکنم بیشتر از روزی ۳ تا ۵ ساعت بخونم برا همین وقت برای پست گذاشتن و اینا زیاد دارم

خب کم کم باید برای مدرسه آماده بشم لوازم تحریر بخرم و....

مدرسه نوشت بعدی رو اول مهر می نویسم

مدرسه نوشت هایی که می نویسم شامل:

●اتفاقاتی که تو ۵ساعت مدرسه میوفته(اعم از معلم ها،درس ها،اتفاقات کلاس و...)

●درس ها و تکالیفی که تو خونه انجام میدم

● اتفاقاتی که سر جلسه امتحان میوفته(امتحان نوشت)
























































مدرسهتیزهوشانویرگولمدرسه نوشتالنا شادمان
🙃🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید