ویرگول
ورودثبت نام
الی
الی
خواندن ۲ دقیقه·۹ روز پیش

چالش از خودت بگو

یه کاربری به اسم بابا یاگا این چالشو درست کرد منم میخوام حل کنم

1_چند وقته با ویرگول آشنا شدی؟

هعی یکی دوماه( دوتا اکانت تا الان داشتم یبار دستم خورد یکیش حذف شد دوباره اکانت زدم)

2_تا الان چند تا پست گذاشتی؟

۲۵تا(با این میشه ۲۶)

3_چند سالته؟

۱۴🙃🌱

4_پست هات بیشتر چه محتوایی دارن؟

به نام خدا چالشنامه(ترکیبی از چالش و پرسشنامه) 😅یعنی چالش ها و مخصوصا پرسشنامه های ویرگول رو چه قدیمی چه جدید زیر و رو کردم تو همین ۲۵پست

5_چه کسی در ویرگول توجه تو رو بیشتر جلب کرده؟

زیادن افرادی که توجه مو جلب کردن اما بیشتر کیانا و مژده بودن😊

6_کتاب یا موبایل؟

کتاب بهتره اما کیه که وقت کنه کتاب بخونه😅

7_خودکار صورتیِ متمایل به زرد یا بنفش متمایل به سبز؟

صورتی متمایل به بنفش😂😂(کلا این دوتا رنگو دوست دارم)

8_خودکارِ خدمتکار یا مدادِ بیزینس من؟

معلومه که دومی

9_قند با طعم آبگوشت یا هلو؟

قند با طعم خودش😂

10_سیب زمینی سرخ کرده با سس کاکائو یا سس توت فرنگی؟

هیچکدوم به سیب زمینی سرخ کرده نمیخوره ولی بین اینا سس توت فرنگی رو ترجیح میدم(کلا هرچی توت فرنگی باشه من دوست دارم)

11_دستمال کاغذی که برات نون می گیره یا دستمال کاغذی که برات آواز می خونه؟

دستمال کاغذی که نون بگیره و بعدا دوست دستمال کاغذیش رو هم بیاره خودش نون بگیره دوستش آواز بخونه:/

12_ساعت هفت صبح یا پنج صبح؟

هفتو دوست دارم

13_گریه یا خنده؟

خنده

14_قبل از نوشتن این پست چی کار می کردی؟

پست های دیگه رو نگاه میکردم

15_دوست داری اسمت چی می بود؟

اسم خودمو دوست دارم

16_بهترین کتابی که تا الان خوندی؟

کتاب زیاد نخوندم دقیق نمیتونم بگم

17_بهترین غذا از نظر تو؟

جوجه کباب که کنارش بلال آبپز شده هم باشه بلال رو سس بزنم ادویه بزنم بخورم

18_بهترین خوراکی از نظر تو؟

بستنی یخی کولا

19_بهترین کار دنیا از نظر تو؟

ارتباط داشتن با دیگران،فکر کردن

20_خسته شدم دیگه بسه.

😐




:)))))

توت فرنگیسیب زمینیچالش از خودت بگوویرگولالنا شادمان
🙃🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید