ویرگول
ورودثبت نام
الی
الی
خواندن ۱ دقیقه·۱۱ روز پیش

یه پرسشنامه باحال

از این پرسشنامه خیلی خوشم اومد می نویسمش

سلام خوشی؟ شادی یا غمگین؟ خوبم شادم
از زیتون خوشت میاد؟ هعی یکم زیتون پرورده رو خیلی دوست دارم
ماشین داری ?؟بعله
چه رنگی رو بیشتر دوست داری؟ صورتی و بنفش این ذو تا رنگ اصلا حساب شون جداست برام
مرغ یا گوشت؟مرغ
ترشی میخوری ؟هعی بعضی وقتا
چه میوه ای رو بیشتر دوست داری؟نارنگی و توت فرنگی:)) (اصم یه مزه ی خاص دارن)
با شنیدن این کلمات چی به ذهنت میرسه؟
سال ۱۴۰۰:ورود به قرن جدید،کلاس پنجم بودم کرونا هم بود
مدرسه:جایی که اونقد بد نیست ولی من فک میکردم بده
رشته:فکر کردن زیاد برای انتخاب رشته،هدایت تحصیلی
خرگوش:یه حیوون دوست داشتنی
تعویض روغنی:
آینه:ما دخترا معمولا خودمونو توش مرتب میکنیم
غذا:غذا
تاکسی:
آدم:آدم ها و اینکه هم آدم خوب داریم هم بد
فرش:
شاه:شاه نپتون کارتون باب اسفنجی
طراح: طراحی سوال طرح نقاشی طراحی لباس و....
ساحل:دریا
آسمان:شب و روز
گوشی:ویرگول😂😂😂
خیلی غیر مستقیم بگو کجا زندگی می کنی؟چرند(اگه بجای چ پ بزاری میشه شهر ما)
تا به حال کوه رفتی؟نه فقط یبار که برف هم میومد یه جایی شبیه به کوه رفتم
عاشق چی هستی؟خانوادم،ویرگول و در آخر پرسشنامه😅😕
آخرین باری که رستوران رفتی چند سالت بود؟۱۳
دوست داری کار کنی؟یس خیلییی
عینکی هستی؟یسسسس
ناخن هات بلنده؟نه کوتاه کردم
وقتی کرونا امد رستوران رفتی؟یادم نیست
وسواس برای کرونا داری؟داشتم خیلی زیاد
پروتکل های بهداشی رو خیلی با حساسیت انجام میدی؟میدادم زیاد
چه گلی رو دوست داری؟کلا گل رو دوست دارم ولی رز قرمز رو خیلی دوست دارم
دوست داری با چه وسیله ای سفر کنی؟ماشین
الان دوست داشتی کجا بودی؟نمیدونم
گیاهخواری رو دوست داری؟ تاحالا گیاه نخوردم شاید خوب باشه
موهات بلنده یا کوتاه یا متوسط؟تقریبا کوتاه تا گردنمه
موهات فره یا صاف؟فر هستم

خب اینم نمیدونم چندمین پرسشنامه من بود

توت فرنگیطراحی لباسدوستپرسشنامهالنا شادمان
خوبی بادبادک اینه که زندگیش فقط به یه نخ نازک بنده ولی بازم تو آسمون میخنده و احساس رهایی داره...:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید