ویرگول
ورودثبت نام
الهام حسینی
الهام حسینی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه های اندک و شیرین در سناریو نویسی

سلام دوست عزیز

این نه یه مقاله است و نه یه دلنوشته!

مدتی هست که از مقاله نوشتن فاصله گرفتم و بیشتر مشغول بازاریابی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی هستم. از اونجایی که یکی از قسمت‌های مهم کارم مربوط به سناریو نویسی برای تولید موشن گرافیک و انیمیشن هست، مجبور شدم بعد از مدت‌ها یه کار متفاوت انجام بدم و یه تغییر خوب در زندگیم و کارم ایجاد کنم. سناریو نویسی اولش برام خیلی سخت و پیچیده به نظر می رسید، اما وقتی چند تا از نمونه سناریوهای تولید شده تو شرکت رو خوندم، متوجه شدم منم می‌تونم وارد دنیای سناریو نویسی بشم!

با سناریو نویسی خلاقیت درونت رو بیدار کن رفیق
با سناریو نویسی خلاقیت درونت رو بیدار کن رفیق


البته تو ظاهر ماجرا اینطور به نظر می‌رسید. خوب تو قدم اول هر کسی فقط مو رو می‌بینه نه پیچ و خم‌های مو رو...

اما واقعا تجربه خوش و شیرینی برام بود.

دلم می‌خواد این تجربه رو با دوستان و همکارایی که دوست دارن سناریو نویسی رو تجربه کنن به اشتراک بزارم. به همین دلیل می‌خوام چند تا از نمونه سناریوهایی که نوشتم و تولید هم شده رو براتون بزارم و بخونید. از اونجایی که نمونه سناریوهای موجود در اینترنت کمه و ممکنه شخصی دنبال نمونه بگرده، تصمیم گرفتم سناریوهایی که نوشتم را در ویرگول منتشر کنم.


چهار نمونه از سناریوهای من رو بخونید:

سناریو نویسی برای معرفی محصول

سناریو دوم ... بزودی

سناریو سوم .. بزودی

سناریو چهارم .. بزودی




آموزش سناریو نویسیسناریو نویسی موشن گرافیک
نویسنده و تولید کننده محتوا متنی، پادکست، کتاب صوتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید