ویرگول
ورودثبت نام
Elnaz
Elnaz
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

مقایسه نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ کاربر مجازی با نرم افزارهای WhatSender، WhatSender Pro و Business Sender Pro

اگر قصد دارید تا از طریق ارسال پیام انبوه در واتساپ به تبلیغات بپردازید، حتماً می‌دانید که انجام این کار به صورت دستی ناممکن بوده و نیاز به یک ابزار اتوماتیک دارد. با سرچی در گوگل، نرم‌افزارهای مختلفی را پیدا می‌کنید که ادعا می‌کنند قابلیت ارسال پیام انبوه در واتساپ بدون بلاکی خطوط را دارند که از معروف‌ترین آنها، نرم‌افزار ارسال پیام انبوه واتساپ کاربر مجازی و نرم‌افزارهای WhatSender، WhatSender Pro،Business Sender Pro هستند. احتمالاً این سوال در ذهن شما نیز ایجاد شده است که تفاوت این نرم‌افزارها در چیست و کدام یک گزینه بهتری برای تبلیغات در واتساپ است!

نرم افزارهای WhatSender، WhatSender Pro و Business Sender Pro و سایر نرم‌افزارها با نام‌های مشابه در بازار زیاد هستند اما سورس همه این برنامه‌ها یکسان و هندی بوده و همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید بجز از نظر ظاهری، بقیه امکانات و ویژگی‌هایشان یکسان هستند.

من هر چهار نرم‌افزار را تهیه و از آنها برای ارسال پیام انبوه در واتساپ استفاده کرده‌ام. در این مقاله می‌خواهم تجربه شخصی خودم از کار با آنها را با شما به اشتراک بگذارم و در نگارش این مطلب تلاش کردم تا مقایسه‌ای بیطرفانه از ویژگی‌های مثبت و منفی هر کدام از این نرم افزارها ارائه دهم؛ لذا در این مطلب، نرم افزار ارسال پیام انبوه در کاربر مجازی را با نرم افزار Business Sender Pro که در واقع نسخه پیشرفته‌تری از دو نرم افزار مشابه دیگر است، مقایسه خواهم کرد.

من هر دوی این نرم افزارها را در موقعیت‌های مختلف تست کردم و در طی یک دوره استفاده طولانی مدت به نتایج زیر رسیدم:

  1. شناسایی شدن نرم افزار به عنوان ویروس
    زمانی که خواستم نرم افزار Business Sender Pro را روی سیستمم نصب کنم با اولین مشکل مواجه شدم؛ هنگام نصب نرم افزار، آنتی ویروس سیستمم آن را به عنوان ویروس تشخیص داد و من مجبور شدم آنتی ویروس را غیر فعال کنم تا بتوانم نرم افزار را نصب کنم. البته این همه ماجرا نبود و در هنگام اجرای آن نیز با چنین مشکلی روبرو شدم و باید مجدداً آنتی ویروس سیستم را خاموش میکردم تا بتوانم نرم افزار را اجرا کنم، که این مسئله، ریسک ویروسی شدن سیستم را بالا میبرد.
    اما برای نرم افزار کاربر مجازی چنین مشکلی چه در مرحله نصب و چه در مرحله اجرا برای من پیش نیامد.

با کلیک روی لینک زیر می توانید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

www.v-user.com/fa/وبلاگ/مقایسه-محبوب-ترین-نرم-افزارهای-ارسال-انبوه-پیام-در-واتساپ

نرم افزارارسال پیام انبوهbusiness sender proپیام انبوه واتساپ
در تاریکی شب تنها خداست که صدایت را می‌شنود..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید