ویرگول
ورودثبت نام
الشن مهنام
الشن مهنام
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

حال خوب

هرچی که تو زندگی اتفاق بیفته جنبه های منفی و مثبت داره که باید با منفی کنار بیاییم یا برای رفع اون مبارزه کنیم من خودم شخصا انسانی مثبت، آینده گر و خندانی هستم این یه تعریف نیست بلکه میخوام با کار ها و تصمیم هایی که باعث این حس جالب و زیبا میشه آشناتون کنم

طبیعتا کار آسونی نیست ولی شدنی هست و دست یافتنی شما تو هر موقعیتی باشید چه شکست بخورید چه پیروز و برنده باشید مهم نیست تو چه مکانی هستید قانون اول حال خوب خنده روی لب و چهره خوش حال هست

2:شوخ طب

خوب الان تو ذهن خودتون میگید یعنی بد نیست همجا هر موقع ؟ خب بله درسته شوخی کردن با چیزی یا کسی قوانین خودشو داره ولی شما اگه کسی باشید بحث رو راه اندازی میکنه و خون گرم رفتار میکنه هیچ موقع به فکر پیش اومدن سو تفاهم نباشید .

3: مثبت اندیشی

همیشه میگن نیمه پر لیوان رو ببین ولی من کمی این جمله رو تغییر میدم ، قرار نیست همیشه مثبت باشید و اینطوری رفتار کنید ولی باید با انتخاب راه درست با منفی ها مبارزه و اونها رو شکست بدید .

4: صبور

داشتن صبر و یا به اصطلاح دو بار فکر کردن تاثیر کم نظیری در حال جسم و مخصوصا روحیه شما داره و صفت اخلاقی خوبی نیز هست و به شما شخصیت بیشتری می‌بخشد.

لبخند بزن لبخند تو خلاصه خوبی هاست
لبخند بزن لبخند تو خلاصه خوبی هاست


5:خانواده و دوستان

انسان موجودیست اجتماعی این جمله رو اگه اشتباه نکنم در کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم یا هفتم نوشته بود که خیلی درست و منطقی هست شما با خانواده بزرگ شده و خود در آخر خانواده میسازید با این شرایط دشوار کرونایی قدر خیلی از چیز ها رو دونستیم که خانواده یکی از مهم ترین اوناست و البته نباید از لطف بعضی از رفاقت ها گذشت که جاشون خالی هست.

لختی بخند لبخند گل زیباست
لختی بخند لبخند گل زیباست



خلاصه زندگی:^* 3>?موسیقی3>?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید