ویرگول
ورودثبت نام
فروشگاه اِم زیپ (زیپوچی سابق)
فروشگاه اِم زیپ (زیپوچی سابق)
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تغییر!

از وقتی یادم میاد عاشق تغییر بودم! تغییر به هر شکل و در هر سطحی تو همه زمینه ها.

اینطور فکر میکنم که فقط تجربه تغییر میتونه از ملال زندگی زندگی کم کنه و روزمرگی رو تو زندگی کمرنگ تر کنه.

یادمه از بچگی حتی تو پیرایش موهام هم این کار رو مدام انجام میدادم ! مثلا میذاشتم موهام انقدر بلند بشه که وقتی کوتاهشون می کردم یهو یه تغییر بزرگ ظاهری رو تجربه کنم!

حتی تو لباس پوشیدن ! طوری انتخاب میکردم و حتی الان هم میکنم که هیچ وقت اسیر یکنواختی نشم!

و این تغییرات کوچیک همیشه نتایج جالب و باحالی داشته برام که تجربه زیستن رو برام شیرین تر کرده !

یه دسته از تغییرات هم هستن که از دست ما خارجن! و اونا تغییرات تحمیلی هستن که همیشه از دنیای خارج و به دور از اراده من اتفاق می افتن.

و اینطور فکر میکنم که اگر تغییر رو در سطوح ارادی خودمون خوب بلد باشیم ، میتونیم در مواجهه با تغییرات تحمیلی هم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
زیپوچی کسب و کاری بود که به تنهایی شروعش کردم و طی 9 سال رشدش دادم و راستش عاشقش بودم! چیزی بود که تا حدی بهم معنای بودن رو میداد و با رشدش رشد میکردم . کسب و کاری که با جون و دل براش کار کردم و بزرگش کردم همونطور که اون من و بزرگ و بزرگتر کرد.
و بعد از 9 سال کار کردن عاشقانه چرخ روزگار طوری چرخید که مجبور به تغییر دادن اسم کسب و کارم کنم! که من اینو یه تغییر تحمیلی می دونم!
راستش کمپانی زیپو از مجموعه ما با استناد به قوانین کپی رایت شکایت کرد و دامنه ما از طرف ریجسترر مسدود شد! هرچقدر هم تلاش کردیم که بابا .. ما اینجا تو ایران که شما نمایندگی ندارین داریم محصول اورجینال و اصلی شما را با وسواس و تلاش زیاد به دست مصرف کننده ایرانی میرسونیم افاقه نکرد و راضی نشدن و در نهایت یک ماه تلاش بی وقفه برای بازگردوندن دامنه از دست رفته مجبور به پذیرش این تغییر تحمیلی شدیم.

و خوب از اونجایی که تغییر رو خوب بلدیم! این موضوع رو مبنا قرار دادیم و شروع کردیم به یه تغییر در همه سطوح کسب و کارمون ، و این شد آغاز ، اِم زیپ emzipp.com

حالا دیگه اسم ما امزیپ هست و قراره کلی کار جدید تو حوضه فعالیت مون کنیم تا محصولات اورجینال رو از برند های مطرح دنیا با کیفیت اصلی به دست مصرف کنندگان دوست داشتنی ارانی برسونیم.

اگه یه روز فندک زیپو لازم شدین یه سر به emzipp.com بزنین./

تغییرفندک زیپوفروشگاه فندکفروشگاه فندک زیپو اصلخرید فندک زیپو اصل
فروشگاه امزیپ برترین ارائه کننده فندک های اصل و اکسسوری اورجینال از برترین برندهای دنیا در ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید