ویرگول
ورودثبت نام
احسان اکبری
احسان اکبری
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه خرید دستگاه پا باز کن

سلام

برای کسایی که باشگاه میرن، 180 باز کردن یه کار در آوره. من هم از اون دسته بودم که برای ادامه ورزش تکواندو با همین مشکل روبرو شدم. مربی بهم گفت هر روز با کش تمرین کن تا پات باز بشه. روزی یک ساعت در طول یک ماه تمرین کردم ولی در نهایت به 180 کامل نرسیدم. تا این که از یکی از دوستان شنیدم برای 180 باز کردن دستگاه هست. قبل از یکی از مسابقات قصد کردم دستگاه رو تهیه کنم. توی بازار گشتم از نوع دستی موجود هست تا نوع اتومات. عکس نوع دستی رو زیر گذاشتم.

این نوع دستی که ارزون هم هست رو از ظاهر کار نپسندیدم. ضمنا مشورت کردم که دیگه به درد من نمیخوره. چون من تا نزدیک 180 رسیدم. این برای کسایی که تازه شروع کردن مناسبه. در نهایت تصمیم گرفتم نوع اتوماتشو تهیه کنم که در زیر عکسش هست.

جا داره اینجا بگم این عکس خارجی هست و اگر توی فروشگاه ها دیدید گول نخورید. از فروشنده تصویر و فیلم دستگاه را طلب کنید. با کلی مطالعه و درد سر بهترین قیمت رو پیدا کردم و در نهایت تصمیم گرفتم دستگاه رو از فروشگاه اسپرت جهانی خرید کنم. دستگاه رو اتوبوسی فرستادن و سریع به دستم رسید. بسته بندی افتضاح بود ولی دستگاه ظاهر خوبی هم داشت. در نهایت انقدر زمان تصمیم به خرید من طولانی شد اصلا نتونستم برای مسابقه ازش استفاده کنم. یک هفته ای درگیر مسابقات بودم. همین که شروع به استفاده از دستگاه کردم متوجه شدم که من اصلا به این مورد توجه نکردم. وقتی روی دستگاه میشنی و پا رو روی دستگاه قرار میدی، فرمون دستگاه انقدر سفت میشه که زورت نمیرسه بچرخونی. من موقع تحویل دستگاه فقط فرمون رو باز و بسته کردم، بعد خبر دادم که دستگاه درسته و اکیه.

چند روز که از دستگاه استفاده کردم یکی از اهرم هاش شکست. با شرکتش تماس گرفتم، گفتند 10 روز زمان تست داشتید و این زمان تموم شده! بعد از کلی بالا و پایین کردن، گفتن بفرستید تعمیر کنیم. دستگاه رو پس فرستادم. پولی هم برای رفت و برگشت دستگاه پرداخت نشد، همه هزینه ها افتاد گردن خودم. بعد از یک ماه در نهایت دستگاه رو جوش دادن برگشت دادن. در صورتی که اگر قرار به جوش دادن بود، خودم میبردم آهنگری و جوش میدادم هزینش کمتر میشد.

این ماجرا خرید دستگاه ما بود. چند میلیون هزینه کردیم و در نهایت یک دستگاه داغون برام مونده که فقط گوشه انباری رو پر کرده. در مجموع اگر بخوام توصیه ای داشته باشم، اینه که از تولیدی ها خرید کنید نه از فروشنده ها. چند وقت بعد از این که من دستگاه 180 گرفتم، باشگاه ما هم دستگاه گرفت. از یه تولیدی گرفتن دستگاه رو. دستگاه هیچ مشکلی نداشت. و من هم دارم از اون استفاده می کنم.

خرید دستگاه 180خرید دستگاه پا باز کنخرید دستگاه 180 درجهراهنمای خریددستگاه 180
یک مهندس شیمی علاقه مند به تحقیقات علمی و ورزش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید