ویرگول
ورودثبت نام
احسان اکبری
احسان اکبری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

تولیدی لوازم بدنسازی

در این پست می خوام از تجربه خودم از راه اندازی باشگاه، خرید لوازم ورزشی، جور کردن جا و ... برای شما بگم. قبل شروع تابستون قرار بود با دوستم یه باشگاه راه اندازی کنیم. مکان زیر زمین خونه دوستم بود، و من باید تجهیزات رو تهیه می کردم. به دنبال یک تولیدی مناسب برای خرید دستگاه های ورزشی بودم. دستگاه هایی بدنسازی که می خواستم شام میز مدرج، میز فیله کمر، دستگاه خیاطه و سیمکش بود. میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و یه سری کش و وزنه و هالتر هم می خواستیم. همین شد که مثل هر کس دیگه ای شروع کردیم که تولیدی این دستگاه ها رو پیدا کنیم. که هم ارزون تر خرید کرده باشیم، هم جنس بهتری داشته باشیم. با بررسی که کردم متوجه شدم اغلب تولیدی های ورزشی سمت کرج و شهریار هستن. برعکس خودم فکر می کردم که بیشتر تولیدی ها تهران و اصفهان باشن. در مجموع ما از منیریه شروع کردیم به گشتن و برند دستگاه ها رو پرسیدیم و به تولید کننده اصلی رسیدیم. در نهایت تصمیم گرفتیم که حضورا بریم سمت تولیدی تا مطمئن باشیم که واقعا از دست اول خرید می کنیم. همین شد که یک روز هم وقت گذاشتیم با ماشین دوستم رفتیم سمت کرج و شهریار (کرج و شهریار تقریبا به هم نزدیک هستن). به چند جا سر زدیم که در نهایت متوجه شدیم که بعضی از تولیدی ها جنسشون کامل نیست. جایی که تونستیم عمده وسایل را پیدا کنیم تولیدی مکسول اسپرت بود. عکس داخل تولیدی رو هم میزارم اینجا

این هم سایتشون هست (لینک سایت)

تولیدی بعدی که رفتیم تولیدی مبارز بود، همه چیز کامل و دستگاه ها تکمیل بود. سیم کش ها رو از تولیدی مبارز تهیه کردیم. عکس محصولی که از تولیدی مبارز خریدیم این بود.

این دستگاه جلوپا / پشت پا سیم کش هست. لینک سایت مبارز رو هم میزارم اینجا

در نهایت هیچ کدوم این تولیدی ها خورده ریزه کار رو نداشتن و از یه فروشگاه اینترنتی به اسم افرافیت کش ورزشی، ترامپولین، میز پینگ پنگ، ایرهاکی و فوتبال دستی رو تهیه کردیم. از این محصولات هم عکس می زارم که بدونیم کیفیت کار چی هست.

سایت فروشگاه افرافیت رو هم میزارم اینجا

خرید لوازم ورزشیتولیدی ورزشیتجربه خرید لوازم ورزشیشروع راه اندازی باشگاه
یک مهندس شیمی علاقه مند به تحقیقات علمی و ورزش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید