ویرگول
ورودثبت نام
احسان اکبری
احسان اکبری
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی بهترین برندهای ترامپولین در ایران

این متنی که مینویسم بر اساس تجربه ی یک هفته ای من در تحقیق برای خرید ترامپولین و پرسجو از آشنایان هست.

اگر به بازار ترامپولین در ایران سر زده باشید متوجه میشید که از یک طرف تعداد زیادی فروشنده در بازار موجود هست. از فروشنده های ورزشی گرفته تا اسباب بازی فروشی ها و خرده فروشی ها و سایت ها دارن ترامپولین میفروشن. اما باید از کی خرید کنیم؟ به طور دقیق نمیشه به این سوال جواب داد. ولی مهم ترین پارامترهای خرید ترامپولین داشتن ضمانت پس از فروش و خدمات پس از فروش هست. اغلب فروشنده های 6 ماه ضمانت میدن. بنابر تجربه میتونم به شما بگم که توی این مدت ترامپولین خراب نمیشه. بنابراین شما بیشتر به خدمات پس از فروش نیاز دارد.

در حال حاضر معروف ترین برند ترامپولین توی بازار مکسول هست. این برند انواع مختلفی از جمله کشی ، فنری ، دسته دار ، تاشو و غیره داره. فروشنده های زیادی هم این محصول رو ارائه می کنن. با توجه به بررسی که انجام دادم با توجه به معروف بودن برند مکسول، تولیدی هایی اقدام به زدن این برند روی محصولشون کردن که در واقع محصول اصل نیست. در نهایت من ترامپولین مکسول رو یک ترامپولین خوب برای بازی و ورزش دیدم. قطر 120 مکسول تحمل وزن تا 120 کیلوگرم داره و هم بچه های میتونن باهاش بازی کنن و هم بزرگترها. به طور کلی یه چیز تمام عیاره.

بررسی که من انجام دادم شرکت مکسول هم گارانتی داره و هم خدمات پس از فروش. من خودم از شرکت مکسول خرید کردم، تا الان خرابی نداشته که بخوام درباره نوع خدمات پس از فروش اظهار نظر کنم. ممنون میشم اگر تجربه استفاده از خدماتشون رو دارید داخل کامنت ها بفرمایید تا اضافه کنم.

سایت شرکت مکسول

برند معروف بعدی آی ترام هست. آی ترام (iTrum) یه برند معروف دیگه هست که دفتر مرکزیشون استان خراسان و شهر مشهد هست. اما فروشنده های مختلفی در کشور داره. یه چیزی که برای من مهم بود دفتر مرکزی در تهران بود که متاسفانه شرکت آی ترام نداشت. به هر حال، محصولات آی ترام هم کیفیت خوبی داره، اما قیمتش از مکسول یه مقداری بالاتره. شرکت آی ترام هم ضمانت و خدمات پس از فروش داره. فقط اگر مشتری تهران هستید در جریان باشید که باید بفرستید شهر خراسان برای تعمیر.

سایت شرکت آی ترام


برند معروف بعدی لوتوس هست. لوتوس یک محصول ساخت چین هست. به عبارت دیگه هیچ خدمات پس از فروش و ضمانتی نداره. اما کیفیت محصولاتش خوبه و اغلب میگن خرابی نداره. ولی به طور کل اگر شما لوتوس بخرید و خراب بشه هیچ راهی برای تعمیر ندارید مگر این که به شرکت های دیگر واگذار کنید مثل مکسول. در مجموع مزیت لوتوس سایزهای زیاد و وجود ابعاد بزرگ هست. محصولات لوتوس از 90 سانت تا 430 سانت ترامپولین داره. البته قیمت هاشون خیلی خیلی بالا هست. در نهایت من برای شرکت لوتوس هیچ سایتی پیدا نکردم که لینکشو بزارم تا شما بتونید محصولاتشون را مشاهده کنید. ولی توی سایت های مختلف محصولاتشون هست و میتونید با سرچ در گوگل محصولاتشون رو مشاهده کنید.در نهایت امیدوارم توضیحاتی که دادم به درد شما بخوره و برای خرید یه ترامپولین یک هفته درگیر نشید. اگر کامنت بزارید و نظراتتون درباره خرید ترامپولین رو به من بگید، مقاله رو اصلاح می کنم.


ترامپولینخرید ترامپولینترامپولین مکسولترامپولین آی ترامراهنمای خرید ترامپولین
یک مهندس شیمی علاقه مند به تحقیقات علمی و ورزش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید